hjælp mig lige her tøser =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Mimic

jeg har regnet på det og ja, jeg havde jo regnet med at jeg havde testdag her den 21. april, men det viser sig at være helt forkert...

jeg er idag 17 dage over tid for normal mens og har for en uge siden taget to meget meget svage tests (de klarede dog "strakt arm" testen og kæresten kunne også se dem), da de var så svage ville jeg teste igen en uge senere men da var testen klart negativ... lægen vil ikke se mig, da han mener min mens nok skal komme før eller siden... måske har han ret...

men hvad kan det betyde med en positiv test og derfter en negativ...?? tester igen mandag hvis ikke min mens er kommet (hvilket der ikke er tegn til, den gør) jeg har derimod mange signaler på at jeg måske er gravid alligevel... ting som, meget ømme bryster og oppustet mave og så er jeg konstant træt og er inden for de sidste dage blevet mere svimmel og tisser oftere...

ved faktisk ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg, men havde bare lige brug for at få tømt hovedet ... er så forvirret...

Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Du kan ikke teste falsk positiv, da den reagerer på homon, men du kan teste falsk negativ. Tag en test igen i morgen

Anmeld

25. april 2010

henh01

Og brug morgen urin

Anmeld

25. april 2010

Sofiedk

Virker da underligt at din læge ikke vil se dig, han kunne da i det mindste tage en urinprøve og se hvad den viste ...

Det kan jo desværre være en biokemisk graviditet - altså et æg der er blevet befrugtet, hvilket gør at kroppen begynder at producere hcg, men så ikke sætter sig fast og graviditeten derfor ikke bliver der.

Anmeld

25. april 2010

Mimic

jeg frygter nemlig en biokemisk graviditet... men synes  ikke det virker som sidst det var sådan en... tester i morgen tidlig og så ser vi hvad den siger...

Anmeld

25. april 2010

Sofiedk

er ked af du har oplevet en før. Men altså, hvis du allerede nu er 17 dage over tid, virker det jo ikke som en biokemisk, der får man jo også rigtig mens 2-3 dage over tid ... men det kommer jo også an på hvordan din cyklus er præcis denne måned.

Har du testet for ÆL eller ved hvornår den nogenlunde faldt?

Anmeld

25. april 2010

Mimic

havde ægløsning den 15-16 marts... testede endda den her gang for at være sikker...

aaaa kan næsten ikke vente til i morgen med at teste

Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.