? til jer der er strejke ramte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Jan9e D

Har i stadig mulighed for at holde ferie med jeres børn når strejken er afblæst?? Eller er i nødt til at afblæse den planlagte ferie?? Efter at ha brugt den ferie i strejkeperioden.

Kh Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

Honningblomst

Heldigvis ikke...jeg har fire skoledage endnu og så er det ferie indtil august...skal dog "lige" skrive en eksamensopgave i ferien, da jeg har måtte udsætte den pga strejken..:(
Knus..

Anmeld

6. juni 2008

Pia.

Vi har stadig alle uger tilbage - heldigvis... ville være enormt ked af at have brugt ferien på den åndsvage strejke...>(

Mine to mindste har været hjemme hos mig under hele strejken, og min mand har taget fri hver tirsdag da jeg er i legestue med dagplejebørnene.
så vi har heldigvis fundet en løsning, ikke at jeg har været vild med den, men der var ikke så mange andre muligheder...

Den store går bare hjem efter skole...

Knus Pia, som glæder sig til ferien.

Anmeld

6. juni 2008

Susan1978

vi har heldigvis heller ik brugt nogen feriedage, men mormor, bedste, moster, legekammerater osv er efterhånden godt brugte.. :S

håber dælme snart de får fingeren ud.. jeg gider ik mer nu.

Susan og Ea som ik kan komme i børnehave.

Anmeld

6. juni 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Vi har stadig alle uger tilbage - heldigvis... ville være enormt ked af at have brugt ferien på den åndsvage strejke...>(

Mine to mindste har været hjemme hos mig under hele strejken, og min mand har taget fri hver tirsdag da jeg er i legestue med dagplejebørnene.
så vi har heldigvis fundet en løsning, ikke at jeg har været vild med den, men der var ikke så mange andre muligheder...

Den store går bare hjem efter skole...

Knus Pia, som glæder sig til ferien.