? til jer der er strejke ramte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Jan9e D

Har i stadig mulighed for at holde ferie med jeres børn når strejken er afblæst?? Eller er i nødt til at afblæse den planlagte ferie?? Efter at ha brugt den ferie i strejkeperioden.

Kh Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

Honningblomst

Heldigvis ikke...jeg har fire skoledage endnu og så er det ferie indtil august...skal dog "lige" skrive en eksamensopgave i ferien, da jeg har måtte udsætte den pga strejken..:(
Knus..

Anmeld

6. juni 2008

Pia.

Vi har stadig alle uger tilbage - heldigvis... ville være enormt ked af at have brugt ferien på den åndsvage strejke...>(

Mine to mindste har været hjemme hos mig under hele strejken, og min mand har taget fri hver tirsdag da jeg er i legestue med dagplejebørnene.
så vi har heldigvis fundet en løsning, ikke at jeg har været vild med den, men der var ikke så mange andre muligheder...

Den store går bare hjem efter skole...

Knus Pia, som glæder sig til ferien.

Anmeld

6. juni 2008

Susan1978

vi har heldigvis heller ik brugt nogen feriedage, men mormor, bedste, moster, legekammerater osv er efterhånden godt brugte.. :S

håber dælme snart de får fingeren ud.. jeg gider ik mer nu.

Susan og Ea som ik kan komme i børnehave.

Anmeld

6. juni 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Vi har stadig alle uger tilbage - heldigvis... ville være enormt ked af at have brugt ferien på den åndsvage strejke...>(

Mine to mindste har været hjemme hos mig under hele strejken, og min mand har taget fri hver tirsdag da jeg er i legestue med dagplejebørnene.
så vi har heldigvis fundet en løsning, ikke at jeg har været vild med den, men der var ikke så mange andre muligheder...

Den store går bare hjem efter skole...

Knus Pia, som glæder sig til ferien.

Bare lige et spørgsmål...må dagplejere godt have egne børn hjemme...troede jeg nemlig ikke de måtte. Men dejligt for dig hvis det er tilfældet.
Knus..

Anmeld

6. juni 2008

Pia.

Jeg har fået godkendt det, men kun pga. strejken... Jeg ringede der op og sagde jeg ikke havde så mange andre muligheder, da familien bor 100 kilometer her fra og også stadig arbejder... så jeg har "fået lov"... Ved også der er andre af mine kolleager der havde problemer med deres egne børn...

bliver hårdt i næste uge... (heldigvis kun 4 dage, da jeg har fri fredag)
4 børn under 1 år
2 børn på 2½ år (den ene Mads)
og den sidste på 5½ år (Mille)... 8(8(8(
7 børn til klokken 13, så kommer Mikkel og hjælper sin mor ( barn nummer 8 :-o )

Tror jeg får en helt naturlig fornemmelse af træthed når jeg går i seng næste uge...

Knus Pia.

Anmeld

6. juni 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Jeg har fået godkendt det, men kun pga. strejken... Jeg ringede der op og sagde jeg ikke havde så mange andre muligheder, da familien bor 100 kilometer her fra og også stadig arbejder... så jeg har "fået lov"... Ved også der er andre af mine kolleager der havde problemer med deres egne børn...

bliver hårdt i næste uge... (heldigvis kun 4 dage, da jeg har fri fredag)
4 børn under 1 år
2 børn på 2½ år (den ene Mads)
og den sidste på 5½ år (Mille)... 8(8(8(
7 børn til klokken 13, så kommer Mikkel og hjælper sin mor ( barn nummer 8 :-o )

Tror jeg får en helt naturlig fornemmelse af træthed når jeg går i seng næste uge...

Knus Pia.

Puha ja..her er det heller ikke heldigt med tre børn hjemme...ferie/sygdom med konrad og Bertram hjemme.
Dejligt du har den mulighed...her har jeg måtte udsætte eksamen, skidt...men hellere det end børnene skal kastes rundt og lide under det.
Oveni kæmper jeg med om Konrad må starte børnehave til sep. da jeg jo ikke har pasning til den tid....øv øv øv...rod.
Lad os håbe det jele snart bliver normalt igen...og dejligt de trods alt tager hensyn til den her dumme situation nede på kommunen, selvom det må være HÅRDT!!
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.