Brystspændinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.285 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2010

Putomanen

Hej

Jeg har nu forsøgt i 6 måneder at blive gravid. Efter at jeg er stoppet med at tage p-piller, har min menstruation stille og roligt fundet et andet mønster, med en cyklus på 27 dage.

I sidste måned fik jeg, 22 dage efter min første dag i sidste menstruation, ømme bryster. Kort efter begyndte jeg at få brunt udflåd og pletblødning som varede i 5 dage, hvorefter min almindelig menstruation kom. Min brystspænding varede også kun omkring 1 dag. Jeg har derfor en mistanke om, at der måske har været noget, som ikke er blevet til noget.

I går eftermiddags fik jeg igen brystspændinger, og der er 3 dage til min almindelig menstruation skal starte. Brystspændingerne er der fortsat i dag, men i formiddags fik jeg igen lidt brunt udflåd. Jeg testede i morges, men den var negativ.

Jeg tror mit spørgsmål er, om der er andre der har oplevet dette? Og om hvad i tror, at det kan være? Måske er det bare indbildninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Louisiana

Jeg har læst mig frem til, at man godt kan have ømme bryster i forbindelse med menstruation. Og jeg kan forstå, at du har ømme bryster, når du er præmenstruel?? Jeg har også selv haft det - også, når jeg er omkring ægløsning.

Jeg har også nogle gange haft det der brune klatteri inden min mens er begyndt for alvor.

Håber du kan bruge det til noget 

Anmeld

24. april 2010

Putomanen

Louisiana28 skriver:

Jeg har læst mig frem til, at man godt kan have ømme bryster i forbindelse med menstruation. Og jeg kan forstå, at du har ømme bryster, når du er præmenstruel?? Jeg har også selv haft det - også, når jeg er omkring ægløsning.

Jeg har også nogle gange haft det der brune klatteri inden min mens er begyndt for alvor.

Håber du kan bruge det til noget 

Jeg har ikke tidligere haft brystspændinger eller andre symptomer på PMS. Hverken før jeg startede på p-piller eller efter jeg stoppede med at tage dem. Men det kan selvfølgelig være at det har ændret sig. Det er jo nogle år siden at jeg startede på p-piller og kroppen forandrer sig vel.

Mange tak for svaret

Anmeld

24. april 2010

Sofiedk

Det kan SAGTENS tage 6 mdr før p-pillerne er ude af kroppen og så snart kroppen ikke er styret af de små piller kan den nærmest konstant ændre sig til nye underlige ting for hver måned. Rigtig dejlig forvirrende Men sådan er det desværre ofte i det første års tid efter p-pille stop inden den åbenbart har fået besluttet sig for hvordan den gerne vil opføre sig.

Håber den stopper med at drille dig snart og giver dig de to fine streger istedet

Anmeld

24. april 2010

Sujan

Jeg har vilde brystspændinger hver gang jeg skal have mens.. Det er først kommet nogle måneder efter jeg stoppede på piller... Det bliver værre og værre for hver måned.. Håber for dig det er fordi der er en bebs på vej

Anmeld

24. april 2010

Putomanen

Sofiekdk skriver:

Det kan SAGTENS tage 6 mdr før p-pillerne er ude af kroppen og så snart kroppen ikke er styret af de små piller kan den nærmest konstant ændre sig til nye underlige ting for hver måned. Rigtig dejlig forvirrende Men sådan er det desværre ofte i det første års tid efter p-pille stop inden den åbenbart har fået besluttet sig for hvordan den gerne vil opføre sig.

Håber den stopper med at drille dig snart og giver dig de to fine streger istedet

Du har nok ret i at min krop bare driller mig. Jeg havde bare troet, at det hele var blevet regelmæssigt nu, men kroppen skal nok have lidt længere tid til at justere sig.

Jeg håber i hvertfald også, at der snart sker noget

Anmeld

24. april 2010

Putomanen

Sujan skriver:

Jeg har vilde brystspændinger hver gang jeg skal have mens.. Det er først kommet nogle måneder efter jeg stoppede på piller... Det bliver værre og værre for hver måned.. Håber for dig det er fordi der er en bebs på vej

Hm, det er da ærgeligt at du skal have sådanne gener, fordi du er stoppet på p-piller. Jeg håber ikke, at det bliver værre for dig!  

Ja, jeg håber også lidt på bebs, men jeg tør ikke at håbe for meget, da det samme skete i sidste måned.

Anmeld

25. april 2010

kvinde84

Jeg har også brystspændinger hver gang jeg skal have mens. De kom heller ikke før ca halvt år efter p-pille stop. Normalt plejer de at komme præcis 4 dage før mens. Men 2 gange kom de langt før, sådan 10-11 dage eller før. Dag var jeg også overbevist om at jeg var gravid, men ak  

Man skal bare huske at det første symptom som oftes er udebleven mens, og ikke alt muligt andet man går og bilder sig ind. Ved det er svært, for man går hele tiden og håber og "finder" symptomer. Det ved jeg alt om

Anmeld

25. april 2010

Putomanen

kvinde84 skriver:

Jeg har også brystspændinger hver gang jeg skal have mens. De kom heller ikke før ca halvt år efter p-pille stop. Normalt plejer de at komme præcis 4 dage før mens. Men 2 gange kom de langt før, sådan 10-11 dage eller før. Dag var jeg også overbevist om at jeg var gravid, men ak  

Man skal bare huske at det første symptom som oftes er udebleven mens, og ikke alt muligt andet man går og bilder sig ind. Ved det er svært, for man går hele tiden og håber og "finder" symptomer. Det ved jeg alt om

Det lyder som om, at det er meget almindeligt med brystspændinger. Jeg har bare aldrig oplevet det, før jeg startede på p-piller, og det gjorde jeg først, da jeg var 18. Men det er nok en af de ulemper, som man får "senere hen".

Men det er rart at vide, at der er andre, der oplever det samme som mig. Og ja, lidt forhåbninger kan man jo desværre ikke lade være med at få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.