Hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Vingummien

har i det allesammen?

Har ikke fulgt så meget med herinde i noget tid nu, lige fået smidt en kommentar sådan ind imellem. MEn har været så meget efter mig og Frank er gået fra hianden.

Har fået ny lejlighed jeg skal flytte ind i her på torsdag bliver rigtig godt. Så der skal pakkes osv og ordnes en masse papir, men tror efterhånden jeg er ved at have styr på det hele

Emil er blevet en rigtig ballade mager, har ikke været syg i 7 uger må det være nu, det er helt vildt Men rigtig dejligt. Han er så frisk og køre bare på så han er allerede i seng kl 18 i dag kom han her 17:15 der var han færdig. Og så sover han lige til 6.30 om morgen det er super dejligt. Men hvis jeg rendte så meget rundt s ville jeg også gå kold så tidligt.

Lige lidt billeder af knægten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Dejligt at høre fra dig,jeg har tænkt rigtig meget på dig efter jeg hørte at du og Frank gik fra hinanden.Men det lyder da til at du har det rigtig godt,og skønt at du har fået en lejlighed.Hvordan takler Emil det egentlig?Og skønt at høre at det er længe siden han har været syg,det var da også godtnok for meget!

Her går det fint,ja,lige nu er vi enten ved et tigerspring,tilfælde af vil-selv eller efterveer af sygdom.Han er ekstreeemt pyldret og træt hele tiden,men sidste uge havde han 4 dage med næsten 40 i feber og snot,så mon ikke det spiller ind?Så er han også begyndt at have en vilje der vil nogetHvis der er noget han ikke må eller må få bliver han totalt hys...gad vide hvor han har sådan et temperament fra

Held og lykke med flytningen.

Knus

Anmeld

24. april 2010

anna-jonas

DEJLIGE, DEJLIGE EMIL.

Anmeld

24. april 2010

Vingummien

Pernilleh skriver:

Dejligt at høre fra dig,jeg har tænkt rigtig meget på dig efter jeg hørte at du og Frank gik fra hinanden.Men det lyder da til at du har det rigtig godt,og skønt at du har fået en lejlighed.Hvordan takler Emil det egentlig?Og skønt at høre at det er længe siden han har været syg,det var da også godtnok for meget!

Her går det fint,ja,lige nu er vi enten ved et tigerspring,tilfælde af vil-selv eller efterveer af sygdom.Han er ekstreeemt pyldret og træt hele tiden,men sidste uge havde han 4 dage med næsten 40 i feber og snot,så mon ikke det spiller ind?Så er han også begyndt at have en vilje der vil nogetHvis der er noget han ikke må eller må få bliver han totalt hys...gad vide hvor han har sådan et temperament fra

Held og lykke med flytningen.

Knus

Emil tager det rigtig fint Indtil videre, tror først der kan risikere at komme noget når vi er flyttet i den nye lejlighed.

Godt med en god vilje

Anmeld

24. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tilykke med lejeligheden

Hvor er han bare en dejlig en at se på - ligner en rigtig ballademager

Anmeld

24. april 2010

Vingummien

Jeanne skriver:

Tilykke med lejeligheden

Hvor er han bare en dejlig en at se på - ligner en rigtig ballademager

Meget han er lidt en hyper dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.