Jubilæum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. april 2010

TbCp

Lige om lidt skal jeg til at afsted..
Skal ned og aflevere Liva hos min mor og så videre mod Faaborg og hente en veninde.

Vi skal nemlig til jubilæum på vores efterskole 15 år i år!!!
Jeg gik der 2 år og det er så mit 2 år jeg skal til jubilæum med i år.

Der er helt fra 5-års jubilarer og op til... ja 30-35 års jubilarer vil jeg tro.

Det bliver bare rigtig sjovt at gense en masse af de gamle igen! Og ikke mindst lærerne og stedet.

Det er fra kl.15 og så helt frem til midnat, så det bliver en lang dag.
Men helt sikkert ikke kedelig.

Der er alt fra folkedans (som vi dansede hver fredag + jeg blev udtaget til det "gode" hold og var med ude at optræde i rigtige folkedanserdragter.... skide skægt), gymnastikopvisning (vi dyrkede rigtig meget sport og var ude og lave opvisninger rundt i landet), spisning med efterfølgende fest.
Det bliver helt sikkert en god aften

Kan i nu hygge jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

otlitrom

Det lyder SUPER hyggeligt! Efterskole var/er bare det bedste!

Til oktober skal jeg til 10-års jubilæum med min efterskole, og jeg glæder mig allerede!

Ha en god tur, ned ad memory lane!

Anmeld

24. april 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Lige om lidt skal jeg til at afsted..
Skal ned og aflevere Liva hos min mor og så videre mod Faaborg og hente en veninde.

Vi skal nemlig til jubilæum på vores efterskole 15 år i år!!!
Jeg gik der 2 år og det er så mit 2 år jeg skal til jubilæum med i år.

Der er helt fra 5-års jubilarer og op til... ja 30-35 års jubilarer vil jeg tro.

Det bliver bare rigtig sjovt at gense en masse af de gamle igen! Og ikke mindst lærerne og stedet.

Det er fra kl.15 og så helt frem til midnat, så det bliver en lang dag.
Men helt sikkert ikke kedelig.

Der er alt fra folkedans (som vi dansede hver fredag + jeg blev udtaget til det "gode" hold og var med ude at optræde i rigtige folkedanserdragter.... skide skægt), gymnastikopvisning (vi dyrkede rigtig meget sport og var ude og lave opvisninger rundt i landet), spisning med efterfølgende fest.
Det bliver helt sikkert en god aften

Kan i nu hygge jer

rigtig god tur! det lyder til at blive kanon hyggeligt!

knus

Anmeld

25. april 2010

lion

Jeg håber du havde en super god aften.

Vil gerne hører hvordan den gik.

Anmeld

25. april 2010

oo

nææææh faaborg siger du

rigtig god tur!!

Anmeld

25. april 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

nææææh faaborg siger du

rigtig god tur!!

Det var vist igår, Trine

Men jeg håber du havde en fantastisk tur på efterskolen?!

Anmeld

25. april 2010

oo

kitty skriver:

Det var vist igår, Trine

Men jeg håber du havde en fantastisk tur på efterskolen?!

ja okay...selvfølgelig også lidt underligt at lægge en fest på en søndag

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

Kan du så lige tørre søvnen ud af øjnene og fortælle, at du havde en fantastisk aften ?!    

Anmeld

25. april 2010

TbCp

Det var et hyggeligt jubilæum igår, desværre kom der ikke rigtig nogle af dem jeg gik sammen med dengang, andet end hende jeg fulgtes med, og da det sædvanlige "hvor bor du, hvad laver du nu, er du gift, har du børn" var overstået var det lidt svært at holde samtaler igang med de personer man bare aldrig havde noget sammen med dengang.

Men hyggeligt var det, god mad og sjovt at se skolen og de gamle lærere igen

Tog hjem omkring 22 der var jeg godt ødelagt... det var jo en lang dag og med rigtig mange mennesker, til spisning var vi omkring 300 personer.

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Hov forresten... en af dem jeg gik på skole med sagde til mig i lørdags: "Du ligner dig selv, det ser slet ikke ud som om du er blevet ældre" 

Spørg lige om man bliver glad når man en uge tidligere har stået og kigget sig i spejlet mens man har sagt til manden at man på de sidste 3 år er kommet til at se 10 år ældre ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.