Min soen proever graenser. Gode raad pls.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Anetski

Hej

jeg har en soen paa halv andet aar nu og han er virkelig begyndt at proeve mig af. jeg foeler kun det er mig han goer det med.

Min mand og jer er ogsaa lige flyttet ind hos hans foraeldre da vi skal til at total renovere vores hus og det virker som om at han hoere efter hvad de siger men mig goer han lige hvad der passer ham. Jeg proever forskellige metoder for at faa ham til at forstaa at naar jeg siger nej mener jeg nej men han er ligeglad. Det er jo lige til at skrige over. jeg proerver den positive mor som giver ros naar han goer det rigtige, jeg tager ham vaek fra det han ikke maa (selv om det ikke altid er muligt), kigger ham lige i ansigtet og siger haardt nej, proever at snakke fornuft og saa den sidste naar jeg ikke kan mere....raabe hoejt eller tage ham haardt i armen.

Er der nogen der har gode raad? Jeg er ogsaa fem mdr gravid saa min taalmodighed raekker ikke langt i oejeblikket og naar den nye kommer blir overskudet jo nok mindre det foerste stykke tid.

Hjaelp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Honningblomst

Det er så ikke nu jeg skal sige at der er en grund til jeg aldrig ville have børn med under tre år imellem.... det er en periode med krudt på de små når de bliver selvstændige...vælg dine kampe og nej'er med omhu, hav tålmodighed og glæd dig over det bare er en periode...når der kommer mere sprog og større forståelse for ham selv i forhold til omverdenen, så bliver det let igen(på det område i hvert fald. )

Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.