Hvordan skal den se ud? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. april 2010

MoarTNoah

Jeg har lavet en hjertekage som en prøvekage for at teste hvordan kombinationerne indeni smager da jeg skal lave en bryllupskage senere hen, men er helt blank til hvordan den her skal se ud..

min morfar og hans kone kommer på besøg idag og vi skal ud til mine forældre hvor der er børn i alderen 5-8-9-14, men ved ikke om jeg skal lave en kage der tiltaler børnene eller de voksne...og har ingen ide om hvordan jeg skal pynte..

HJÆLP MIG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

quity

Hmmm, der er godt nok mange muligheder. Min første tanke var en børne kage, men da jeg fik læst (igen) at du skal lave en bryllupskage senere hen, så tror jeg at jeg ville prøve at pynte denne som bryllupskagen (bare for øvelsen).

Ellers helt enkelt hvid fondant med to store mørkerøde roser og grønne blade. Samt enten hvid eller samme mørkerøde RI kant forneden på kagen.

Ellers en masse små blomster der starter i en tynd linie fra nederst på kagen og som køre op i en stor klase blomster i den anden side (toppen) af kagen.

Giver noget af det mening???

Har ik selv prøvet det,har bare et billed i hovedet

Anmeld

24. april 2010

MoarTNoah

quity skriver:

Hmmm, der er godt nok mange muligheder. Min første tanke var en børne kage, men da jeg fik læst (igen) at du skal lave en bryllupskage senere hen, så tror jeg at jeg ville prøve at pynte denne som bryllupskagen (bare for øvelsen).

Ellers helt enkelt hvid fondant med to store mørkerøde roser og grønne blade. Samt enten hvid eller samme mørkerøde RI kant forneden på kagen.

Ellers en masse små blomster der starter i en tynd linie fra nederst på kagen og som køre op i en stor klase blomster i den anden side (toppen) af kagen.

Giver noget af det mening???

Har ik selv prøvet det,har bare et billed i hovedet

Ja det giver fin mening for mig

Nu ved jeg hvordan bryllupskagen skal se ud, men kan ikke lave pynten til den da jeg stadig mangler nogen redskaber for england til dette

Men har du en ide til en børnekage? evt billeder hvis du har ville være perfekt

Anmeld

24. april 2010

otlitrom

Hvad med den her? Den er laver som en hjertekage først, som det ser ud...

Ved ikke om du kan se billedet, men ellers google børnekgaer, så kommer der altså en masse.

http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v353/120/46/31827428316/s31827428316_1031126_3083.jpg

Anmeld

24. april 2010

quity

KatrineR skriver:

Ja det giver fin mening for mig

Nu ved jeg hvordan bryllupskagen skal se ud, men kan ikke lave pynten til den da jeg stadig mangler nogen redskaber for england til dette

Men har du en ide til en børnekage? evt billeder hvis du har ville være perfekt

Børnekager,hmm her tænker jeg noget med figurer på. evt nogle dyr eller et tog der køre på skinner tværs over kagen. Ved ik om du har tid til at modellere figurer. Ellers en hel sværm af sommerfugle.

Glæder mig til at se både denne kage og bryllupskagen

Anmeld

24. april 2010

quity

kitty skriver:

Ved ikke om du kan se billedet, men ellers google børnekgaer, så kommer der altså en masse.

http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v353/120/46/31827428316/s31827428316_1031126_3083.jpg

Den er rigtigt sød den hjerte/jordbær kage. God idé

Anmeld

24. april 2010

MoarTNoah

kitty skriver:

Den var rigtig sød..

tror jeg gemmer ideen til en dag hvor jeg laver en kage med jordbær

Anmeld

24. april 2010

MoarTNoah

quity skriver:

Børnekager,hmm her tænker jeg noget med figurer på. evt nogle dyr eller et tog der køre på skinner tværs over kagen. Ved ik om du har tid til at modellere figurer. Ellers en hel sværm af sommerfugle.

Glæder mig til at se både denne kage og bryllupskagen

Nu du siger et tog der kører henover kagen kom jeg lige i tanke om en kage jeg have set med racerbiler.. den vil jeg lave.. alle børn er drenge, så den kan umuligt falde i dårlig jord

Har 2 timer og 15 minutter før kagen skal være færdig.. tror jeg sagtens jeg kan klare

og tak for hjælp!

Anmeld

24. april 2010

quity

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.