hvad er bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2010

BinaMor

jeg har set de kloges sider men tænker der måske er forskellige "grene" af det? for det er ikke alle ting jeg fejler som er under symptomer.

jeg tror nemlig jeg har fået det men føler ikke jeg er løs dernede? og havde ondt ved gabriella men.... som man ku forvente af at bære rundt på et barn i maven.

bare at løfte en indkøbskurv eller have et samliv med manden kan gøre jeg har ondt bagi som var jeg blevet sparket af en hest. faktisk hver gang så nu undgår jeg begge dele.. også at sidde i skolen bliver uudholdeligt hurtigt. det er bedre med en sofa hvor jeg kan bevæge mig mere blødt. kan ikke overskue skole men det er eksamstid så kan jo ikke tage fri

hvordan havde i det?

bortset fra pude mellem ben eller stige rigtig ud af bil så andet man kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

quity

Jeg havde bækkenløsning de sidste 4 måneder af min graviditet. Av for hulen det gjorde nas.

Jeg gik både til fys og kiropraktor med det, dette for at få løsnet op i bækkenet. Dette kan jeg varmt anbefale.

Jeg gik også med den forestilling at man kunne mærke at man var løs dernede men nej. Mener min fys snakkkede om at det var lige modsat (er dog ik sikkert)

Prøvat læse om det på netdoktoren

Jeg fik et glidelagen til at vende mig i sengen. Nogle gange måtte jeg opgive at komme op fordi det gjorde så ondt.

Så mit råd er at hvis du har en mistanke om bækkenløsning, så kom til din læge, så du kan blive aflastet hurtigst muligt.

Anmeld

24. april 2010

BinaMor

tak

Anmeld

24. april 2010

fit_fys

Den anatomiske definition på bækkenløsning er, at der skal være en dysbalance i to ud af de tre led der er i hoften (to SI-led og symfysen/skambenet). Jeg tror vidst det er låsning af leddene der forkommer og derfor bliver området enormt belastet og der kommer disse store smerter. Det er noget tid siden jeg er blevet undervist i dette, men mener det er sådan det hænger sammen... Håber det kan bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.