så kan jeg kende dem igen : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Milka

efter et udmattende døgn med feber og opkastninger var det i går eftermiddags som om en sky forsvandt fra solen og jeg havde mine tøser igen. men de var trætte og blev lagt til natten kl. 17 og sov straight til 7.30 i morges. så kan jeg kende dem igen og nu sover de gudhjælpemig igen, en lille powernap på tre kvarter.

man er 14 mdr gammel i dag. de siger ikke så meget endnu (udover en frygtelig masse pludderpladder), men de forstår helt vildt meget! kan identificere deres egne næser, ører, navler, fødder; teletubbies, ulla (uglen på væggen), vand, mad, tandbørste, sko, hat, raket. dog når jeg spørger hvor mor er henne så peger især lilja ofte op på reolen

god og smuk lørdag, allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

oo

AHAHAHAHAHAAAAA! det er lidt sjovt hvis Lilja tror hendes mor er reolen

det går bare hurtigt fra nu af, det kan jeg huske med Carla. jeg så hende hvor hun kunne sige nogle få ting og ikke svarede mig så meget og et par måneder efter kunne man føre "lange" samtaler med frøkenen. VILDT sjovt. endnu sjovere - og lidt foruroligende - er det når de gentager alt hvad man siger! så går det meget hurtigt op for een at man siger mange mærkelige ting i løbet af en dag

Anmeld

24. april 2010

Milka

Tjuhl skriver:

AHAHAHAHAHAAAAA! det er lidt sjovt hvis Lilja tror hendes mor er reolen

det går bare hurtigt fra nu af, det kan jeg huske med Carla. jeg så hende hvor hun kunne sige nogle få ting og ikke svarede mig så meget og et par måneder efter kunne man føre "lange" samtaler med frøkenen. VILDT sjovt. endnu sjovere - og lidt foruroligende - er det når de gentager alt hvad man siger! så går det meget hurtigt op for een at man siger mange mærkelige ting i løbet af en dag

uuuh glæder mig til mere snak

Anmeld

24. april 2010

TbCp

Det er simeplthen sygt så meget dine piger sover... læs: Jeg er pisse midsundelig

Godt de er på toppen igen

Anmeld

24. april 2010

lion

Hvor lyder det godt at du har fået dine piger igen. Sikke en lur til natten de lige tog

Ja de vil lige pludselig snakke som et vandfald.

Anmeld

24. april 2010

anna-jonas

Skønt at bøtter er blevet bøtter igen..............det andet er næsten ikke til at udholde i længere tid.

Hyg jer i solen i dag.................det er bare dæjli'

Anmeld

25. april 2010

Milka

TbCp skriver:

Det er simeplthen sygt så meget dine piger sover... læs: Jeg er pisse midsundelig

Godt de er på toppen igen

jeg ved det godt, på det punkt er jeg MEGET heldig. tror de påvirker hinanden og at der går sovestemning i den på en eller anden måde, hvis du forstår hvad jeg mener.

tillykke med mandens job havde du en god efterskole reunion?

Anmeld

25. april 2010

Dictes mor

Det lydet bare dejligt! Så er idyllen tilbage, dog vil jeg lige spørge, hvad laver du egentlig oppe i reolen?

Anmeld

25. april 2010

Milka

Majastina skriver:

Det lydet bare dejligt! Så er idyllen tilbage, dog vil jeg lige spørge, hvad laver du egentlig oppe i reolen?

ja det må du nok spørge om

Anmeld

25. april 2010

TbCp

Milka skriver:

jeg ved det godt, på det punkt er jeg MEGET heldig. tror de påvirker hinanden og at der går sovestemning i den på en eller anden måde, hvis du forstår hvad jeg mener.

tillykke med mandens job havde du en god efterskole reunion?

Ja det kan være der er noget om det.

Tak.. vi er meget glade for der endelig kom noget arbejde til ham

Jubilæumet gik fint, det var rigtig hyggeligt.. men en laaaaang dag, var helt bombet i hovedet da jeg kom hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.