Åhr hvor er I altså bare fantastisk søde og kærlige 
Dagen efter så meget bedre ud og ligeledes dagen idag, trods det at jeg stadig er syg! Da min kæreste kom hjem forleden, samme dag som jeg startede denne tråd, begyndte jeg bare at tude næsten lige med det samme. Han tacklede det bare SÅ godt og satte sig ved siden af mig og holdt om mig samtidig med at han sagde ALLE de rigtige ting! Jeg var virkelig dybt imponeret over, hvor meget han alligevel kunne sætte sig ind i mine følelser og rumme dem, selvom han ikke har mærket det på sin egen krop! Han sagde at han slet ikke var i tvivl om at jeg bliver en fantastisk mor og at vi nok skal klare det sammen, at jeg jo ikke er alene om det. At han var sikker på, at det er helt normalt at have det sådan så kort tid inden fødslen, for selvfølgelig sker der noget i en, når man er gravid i 9 måneder, op- og nedture kan ikke undgås i den periode. Tænk at min dejlige kæreste sagde alt det, min kæreste som ellers ofte er en mand af få men gode ord! Det hjalp mig meget den dag
Jeg er glad for, at der er andre som oplever sådanne dage, tror også at mange ikke tør være åbne omrking det, fordi de er bange for at blive dømt eller at andre skal tro, at de så ikke glæder sig eller formår at blive gode mødre. Men sådan er det jo heldigvis slet ikke! Man kan sagtens være smadder bange til tider og stadig være en fantastisk forælder!! Tror faktisk 'angsten' gør en bedre forberedt frem for at man tror det hele bliver en dans på roser med et hyggeligt sødt sovende barn. For det ER benhårdt med sådan en lille en, men jeg forsøger at trøste mig med, at RIGTIG MANGE har gjort det før mig
Anmeld