Se min skat........;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Milka

hun har et skælmsk blik i øjet – det har lilja også. dejlige små frækkerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

otlitrom

Hun ser skøn ud! Og det frække blik i øjnene kan ingen da stå for!

Anmeld

24. april 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Hun er blevet så stor, min lille Ida................og fræk. I kan tro hun kan lave fis og ballade, den lille dame.

Jeg synes ærlig talt ikke at hun ser hjerneskadet eller udviklingshæmmet ud...................jeg synes bare at hun er smuk og dejlig.

Hun er bare så dejlig

Anmeld

24. april 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Hun er blevet så stor, min lille Ida................og fræk. I kan tro hun kan lave fis og ballade, den lille dame.

Jeg synes ærlig talt ikke at hun ser hjerneskadet eller udviklingshæmmet ud...................jeg synes bare at hun er smuk og dejlig.

Hun er så yndig og smuk - tror ikke på hun kan lave ballade

Anmeld

24. april 2010

ooo

Hvor ser hun dejlig ud.

Hun ligner en der godt ved hvordan man drejer folk om sin lillefinger, med det skælmske blik i øjet.

Anmeld

24. april 2010

Ida.

Hun er bare en helt igennem fantastisk lille person!! Og nej, hvis man ikke ved, der er noget "galt" med hende, så tænker man vitterligt slet ikke over det!!! Hun er bare en hjertesmelter

Anmeld

25. april 2010

Dictes mor

Hun er da bare for sød! Og sikke glad hun ser ud, det er nogle rigtig dejlige billeder Mette! Sikke en skøn tøs, hva? Så bliver de bare ikke meget sødere, hun er lige til at give et stort knus!

Anmeld

25. april 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

SÅ enig!!!!! Hun SER virkelig skide dejlig og charmerende ud. Hun kommer til at snøre dig HELT VILDT!!!! Hi hi

Anmeld

25. april 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Søde hun ser helt igennem skøn og dejlig ud Idamusen.

altså jeg synes jo heller ikke hos Julie, at jeg kunne se noget "anderledes" ved skatterpigen.... Jo en ting jeg kunne se der var anderledes var, HUN VAR HELT SIKKERT DEN SKØNNESTE IDA, i hele verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.