Er lidt usikker.... Positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Ja nu har vi forsøgt godt.. hmm.. 4 uger og jeg tror måske jeg har testet positiv
Men den er så svag med to streger, dog på alle 8 test!? Kan jeg være gravid allerede? Jeg havde ægløsning d. 9 april, det føltes ihvertfald sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Hej Piger.

Ja nu har vi forsøgt godt.. hmm.. 4 uger og jeg tror måske jeg har testet positiv
Men den er så svag med to streger, dog på alle 8 test!? Kan jeg være gravid allerede? Jeg havde ægløsning d. 9 april, det føltes ihvertfald sådan.

Smid da lige et billede på... Så er det nok let nemmere at bedømme...

Anmeld

23. april 2010

henh01

En streg er en streg uanset hvor utydelig den er

Så stort tillykke herfra.

Anmeld

23. april 2010

Anonym trådstarter

Ihh håber altså du har ret Har tid til lægen onsdag for at komme lidt længere hen i et evt forløb så man bedre kan spore graviditeten med sikkerhed. Men så varer det heller i længe før jeg bekender kulør hvis den er positiv

Anmeld

23. april 2010

mullesmith2

Tillykke med det  det er a dejligt. den er positiv bare der er to streger, den skal nok blive tydligere allerede i morgen.

Anmeld

24. april 2010

Muffinmor

vi havde kun prøvet ved en ægløsning og jeg havde også to meget utydelige streger, vi troede faktisk den var negativ, men mens kom aldrig så ringede til lægen og nu er jeg i uge 20 så selv om den er svag er den stadig positiv, ellers vent et par dage og prøv igen så skulle den gerne blive tydeligere.

Og TILLYKKE knusser 

Anmeld

24. april 2010

Anonym trådstarter

Ih er bare så drøn spændt, har godt hørt flere steder og tjekket flere hjemmesider for beviser på at den er god nok men er så nervøs for at det er fup
Men har dog købt en "jeg skal være storebror" trøje til at overraske bedsteforældrene med

Anmeld

24. april 2010

Anonym trådstarter

Roxi skriver:

vi havde kun prøvet ved en ægløsning og jeg havde også to meget utydelige streger, vi troede faktisk den var negativ, men mens kom aldrig så ringede til lægen og nu er jeg i uge 20 så selv om den er svag er den stadig positiv, ellers vent et par dage og prøv igen så skulle den gerne blive tydeligere.

Og TILLYKKE knusser 

Ej tillykke, jamen det er da skønt at være så modtagelig Men er dog en smule utilfreds med en termin der så hedder 1.1.11 Nej den er så super velkommen uanset tidspunkt.

Anmeld

24. april 2010

Muffinmor

Jeg blev rykket ca en uge til min første scaning så du kan jo håbe på de også rykker dig lidt så du får en anden dato

min hedder den 13/9. men er jo ikke sikkert baby vil ud på den dag, min søster fødte 4 uger for tidligt dagen efter min fars føllesdag, jeg kan føde dagen efter min mors hvis det bliver på termins datoen. kunne være lidt sjovt.

Anmeld

25. april 2010

Anonym trådstarter

Roxi skriver:

Jeg blev rykket ca en uge til min første scaning så du kan jo håbe på de også rykker dig lidt så du får en anden dato

min hedder den 13/9. men er jo ikke sikkert baby vil ud på den dag, min søster fødte 4 uger for tidligt dagen efter min fars føllesdag, jeg kan føde dagen efter min mors hvis det bliver på termins datoen. kunne være lidt sjovt.

Hi hi ja det ville være lidt pudsigt Er rimelig sikker på min dato, men derfor kan det jo godt ende med at blive d. 14/1. Glæder mig bare til det er bekræftet Tak for støtten og held og lykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.