Hvornår stoppede I med sutteflasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Sees

Ja, som overskiften lyder - Hvornår stoppede I med MME?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

L-Mortil3

Her følger jeg lige med Det kunne faktisk være sjovt at vide

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Vi stoppede med MME da Julie var knap 1 år... ca. 2 gange om ugen, beder hun om en flaske vælling...

Man stopper vel når man synes det er ved at være tiden til det...

Anmeld

23. april 2010

Sees

MoarJ skriver:

Vi stoppede med MME da Julie var knap 1 år... ca. 2 gange om ugen, beder hun om en flaske vælling...

Man stopper vel når man synes det er ved at være tiden til det...

Det er bare fordi Emil jo er startet i DP, og efter det kan jeg simpelthen ikke få flasken til at passe ind i programmet. Han har så ikke fået flaske i et par dage nu, og han lader ikke til at lade sig genere af det - Så jeg kan vel egentlig bare stoppe nu ?

Anmeld

23. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jesse fik den sidste flaske da han var 19 mdr

Anmeld

23. april 2010

Diana...

Lucas er 14 måneder og får stadig en natflaske men det ikke med mme det er bare med minimælk og det har det været siden han blev et år og det er kun for hyggens skyld fordi han elsker det så meget så han får selv lov at sige fra men han får så heller ikke mere end 50 ml men han elsker de 50 ml hos sin mor og far så det jo skønt for vi elsker det jo også. 

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Ess. skriver:

Det er bare fordi Emil jo er startet i DP, og efter det kan jeg simpelthen ikke få flasken til at passe ind i programmet. Han har så ikke fået flaske i et par dage nu, og han lader ikke til at lade sig genere af det - Så jeg kan vel egentlig bare stoppe nu ?

Hvis han slet ikke viser tegn til at vil have flaske, vil jeg tro han ikke "gider" den lige nu eller mere...

Tror godt du kan stoppe nu... Det er helt op til jer...

Med Julie, der stoppede jeg bare.... Slet ikke noget med "afvæning" der har ikke været nogen problemer.. Nu er det så få gange i løbet af en uge hun beder om flasken, at jeg har skippet MME helt...

Hvor gammel er han?

Anmeld

23. april 2010

hc=k

Her hjemme var det vist lidt specielt. Kris stoppede med flaske og mme da han var 8 måneder.

Anmeld

23. april 2010

Sees

MoarJ skriver:

Hvis han slet ikke viser tegn til at vil have flaske, vil jeg tro han ikke "gider" den lige nu eller mere...

Tror godt du kan stoppe nu... Det er helt op til jer...

Med Julie, der stoppede jeg bare.... Slet ikke noget med "afvæning" der har ikke været nogen problemer.. Nu er det så få gange i løbet af en uge hun beder om flasken, at jeg har skippet MME helt...

Hvor gammel er han?

Han er knap 11 måneder.
Han beder ikke om den, eller noget, men jeg har dog stadig MME i huset, for det plejer at være det eneste han vil have når han er syg - Så jeg vil ikke løbe din risiko, hvis han nu pludselig blier syg, og så ikke stå med noget.

Anmeld

23. april 2010

Miss Tina

Omkring de 10 mdr, der sagde han selv nej til nat-bajeren. Det var den eneste der var tilbage og ik fordi han tog meget af den. Men her blev der selv sagt fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.