hjælp? :D.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

mettenoah

Noah ville heller ikke have sutten den første tid... men kan huske, at vi begyndte, at give han den, efter jeg havde ammet og bøvset ham. Så istedet for at ligge og hyggesutte ved mit bryst i tiiimer, så fik han sutten. Dog i kortere tid af gangen.
Nu er han 1½ og får den faktisk kun når han skal sove.
Den kan jo være svær at slippe af med

Pøj Pøj

De unge Mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Millesmammi

det tror jeg jeg vil prøve så (:

Anmeld

23. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic var først 7-8 mdr da han ville have sut - sutteflaske gad han slet ikke.. Han blev også ammet...

Anmeld

23. april 2010

Millesmammi

mille vil heller ikke ha sutteflaske (:

Anmeld

23. april 2010

4kløver

Det kunne være at hun vil ha en med et stort hovede

Anmeld

23. april 2010

forår

Min datter er 5mdr og jeg har opgivet sutten....! ret trælst, men magtede ikke at blive ved med at forsøge, så nu lever vi uden og det fungere...eller jeg kender jo ikke til andet

Held og lykke med "kampen"

Anmeld

23. april 2010

Vi prøved næsten alle sutter...

Lille og med kort sut, lille med rund hoved - silikone - natur osv. Til sidst kom vi frem til at han nok selv ville bestemme om han ville have sut eller ej, vi ville ikke presse ham ved at blive ved med at evt finde en der passed.

Anmeld

23. april 2010

Leneur

Ellers prøv en sut som er større. Silje gad nemlig ikke de små sutter, det var som om hun ikke kunne få fat men med en større sut var der ingen problemer. Hun er næsten 8 mdr. nu men bruger en sut som er til 20 mdr.+

Anmeld

23. april 2010

Millesmammi

Mor til Frederic skriver:

Vi prøved næsten alle sutter...

Lille og med kort sut, lille med rund hoved - silikone - natur osv. Til sidst kom vi frem til at han nok selv ville bestemme om han ville have sut eller ej, vi ville ikke presse ham ved at blive ved med at evt finde en der passed.

jeg vil heller ikke presse hende, men hun vil gerne selv. det er det eneste som kan trøste hende når hun errigtig gal, men jeg skal sidde og holde den i munden på hende, fordi hun ikke selv kan finde ud af det (:

Anmeld

23. april 2010

Linek skriver:

jeg vil heller ikke presse hende, men hun vil gerne selv. det er det eneste som kan trøste hende når hun errigtig gal, men jeg skal sidde og holde den i munden på hende, fordi hun ikke selv kan finde ud af det (:

... hm... ellastikker rundt om ørerne? aner ikke lige hvad du så skal gøre.. Ville måske tage ned i babysam - kære børn eller lign og spørge om råd, måske de ved hvilken sut hun bedre kan holde inden i munden...

Her kasted han op eller laved opkast lyde hvis han fik en sut i munden, uanset længde og form...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.