Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I hvilken uge kan man se kønnet på barnet ?
Jeg har en bog fra lægen hvor der står uge 12 , men har snakket med nogle bekendte der siger uge 20 ? Er forvirret ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg var til scanning i går (uge 16 + 4 ) og der var der ingen tvivl på kønnet så mener faktisk det er fra uge 16..
fra 16+
Jeg fik lavet en kønsscaning da jeg var 16+4 og det var intet problem
Ja vi blev også køns scannet uge 16+2 og igen i uge 20. Begge gange var de heldigvis enige om en bette dreng :-)
E.T skriver: fra 16+ Jeg fik lavet en kønsscaning da jeg var 16+4 og det var intet problem
Okay . Tusind tak
Godt der ikker er så lang tid til så. Kan snart ikke vente mere !
morethanperfect skriver: Okay . Tusind tak Godt der ikker er så lang tid til så. Kan snart ikke vente mere !
he he sådan havde vi det også så d kan jeg godt forstå
Held og lykke med det
morethanperfect skriver: I hvilken uge kan man se kønnet på barnet ? Jeg har en bog fra lægen hvor der står uge 12 , men har snakket med nogle bekendte der siger uge 20 ? Er forvirret ?
Da jeg ringede til kønsscannings klinikken fik jeg at vide, at de anbefaler at man er 17 fulde uger henne.... er man det kan de garantere at de kan finde kønnet
kærlig hilsen lea 16+4
misslea skriver: Da jeg ringede til kønsscannings klinikken fik jeg at vide, at de anbefaler at man er 17 fulde uger henne.... er man det kan de garantere at de kan finde kønnet kærlig hilsen lea 16+4
Okay , super .. Så er jeg da sikker .. Heh .
Når man er 16+0 siger de. Der fik jeg i hvert fald kønnet at vide og det var meget tydeligt! Nogle siger de kan se det allerede i uge 12, men har hørt at der så er stor risiko for at de 'gætter' forkert. Og det ville jo være rigtig trist!!
Ansemusen skriver: Når man er 16+0 siger de. Der fik jeg i hvert fald kønnet at vide og det var meget tydeligt! Nogle siger de kan se det allerede i uge 12, men har hørt at der så er stor risiko for at de 'gætter' forkert. Og det ville jo være rigtig trist!!
Ja okay . Ja det ville være trist .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128