Er godt klar over det giver lidt smerter, men så MEGET?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Sabsy

Hej piger!

Jeg er gravid i uge 37, og venter en lille dreng - men kan ikke holde det ud mere.. (han er skønnet til ca. 2400g)

Jeg har så mange smerter, min mave "svier", mine plukveer er der 24/7, når jeg vender mig i sengen eller rejser mig så gør det voldsomt ondt, det stikke hvis man kan kalde det, det..

Jeg ved godt at det ikke er 100% smertefrit at være gravid, men har godt nok ondt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Skouboe

Der er ikke så meget at gøre ved det...

Tag 2 panodil, prøv med et varmt håndklæde (evt. frisk fra tørretumbleren hvis i har sådan 1) om maven/lænden og husk at bøje benene og holde knæene samlet når du vender dig i sengen...

.. og gentag så alle forældres mantra: "Det går over.."

Jeg ved det er svært, men op med humøret - jeg lover dig det er det hele værd, og iøvrigt glemt ret kort tid efter fødslen..

Anmeld

23. april 2010

Sabsy

Skouboe skriver:

Der er ikke så meget at gøre ved det...

Tag 2 panodil, prøv med et varmt håndklæde (evt. frisk fra tørretumbleren hvis i har sådan 1) om maven/lænden og husk at bøje benene og holde knæene samlet når du vender dig i sengen...

.. og gentag så alle forældres mantra: "Det går over.."

Jeg ved det er svært, men op med humøret - jeg lover dig det er det hele værd, og iøvrigt glemt ret kort tid efter fødslen..

Der er med panodil, har jeg spist i tre dage, og når jeg "glemmer" dem har jeg voldsomt ondt

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

SabrinaJuulOlsen skriver:

Der er med panodil, har jeg spist i tre dage, og når jeg "glemmer" dem har jeg voldsomt ondt

Du må desværre ikke få andet i sidste trimester så vidt jeg ved.

Prøv at ringe til FG og hør om de kan komme på banen med lidt akupunktur for smerterne...

Anmeld

23. april 2010

Sabsy

Skouboe skriver:

Du må desværre ikke få andet i sidste trimester så vidt jeg ved.

Prøv at ringe til FG og hør om de kan komme på banen med lidt akupunktur for smerterne...

Jeg er blevet bedt om at komme derop, så nu må vi se hvad de siger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.