Tv shop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Anonym trådstarter

Nogle af jer der køber fra TV SHOP?

Sad lige og zappede og så en reklame fra TV SHOP... Er de ting som de sælge så gode som de siger de er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

dorthemus

Ja jeg køber det der proactiv og DET VIRKER!! Har efterhånden brugt så meget der ikke virker så det her er jeg meget tilfreds med

Anmeld

23. april 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Ja jeg køber det der proactiv og DET VIRKER!! Har efterhånden brugt så meget der ikke virker så det her er jeg meget tilfreds med

seriøst?? jeg har aldrig haft så mange bumser, som da jeg begyndte at bruderes L*** hehe.. fik alle pengene tilbage, sendte før og efter billeder ind til dem - ærgeligt I ikke kan se dem, de ligger på mine forældres pc - det var virkelig voldsomt!!!

Til trådstarter - har købt proactiv, og det der bælte som giver strøm INTET af det virkede

Anmeld

23. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

HVad er proactiv???

Anmeld

23. april 2010

Moderator

BlyViol skriver:

seriøst?? jeg har aldrig haft så mange bumser, som da jeg begyndte at bruderes L*** hehe.. fik alle pengene tilbage, sendte før og efter billeder ind til dem - ærgeligt I ikke kan se dem, de ligger på mine forældres pc - det var virkelig voldsomt!!!

Til trådstarter - har købt proactiv, og det der bælte som giver strøm INTET af det virkede

Det der strøm noget, det burde virke. Man har brugt det i fysioterapien i mange mange år, med sådan nogen pads. Det der bælte er bare en lidt nemmere udgave.

Men altså - det kan jo altid være at der er nogen der ikke føler en virkning. Men det burde det nu, i teorien. - Jeg aner intet om deres produkt. Men har selv sådan nogen strøm apperater også til afspændning - MEN - de kan også bruges til træning. Fx af hjerneskadede, der ikke kan træne deres muskler selv

Anmeld

23. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

Ej hvor øv  Jeg har brugt det on/off i flere år og på mig virker det og holder "bestanden" nede.

Anmeld

23. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

HVad er proactiv???

Et serie til bekæmpelse af uren hud

Anmeld

23. april 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Det der strøm noget, det burde virke. Man har brugt det i fysioterapien i mange mange år, med sådan nogen pads. Det der bælte er bare en lidt nemmere udgave.

Men altså - det kan jo altid være at der er nogen der ikke føler en virkning. Men det burde det nu, i teorien. - Jeg aner intet om deres produkt. Men har selv sådan nogen strøm apperater også til afspændning - MEN - de kan også bruges til træning. Fx af hjerneskadede, der ikke kan træne deres muskler selv

jeg synes det gjorde sindsyg ondt  

GYM FORM PLUS bælte hedder den hehe... kunne ikke lige huske det... de sagde i reklamen at man kunne slappe af samtidig, men for s**** det gjorde nuller naller

Anmeld

23. april 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Ej hvor øv  Jeg har brugt det on/off i flere år og på mig virker det og holder "bestanden" nede.

det gjorde det også ved mig de første 2 uger, men så skal jeg lige love for de kom tilbage, med familie og venner  

længe leve clarins - som rettede og på det

men der er jo lige så mange forskellige hudtyper som der er mennesker

Anmeld

23. april 2010

Moderator

BlyViol skriver:

jeg synes det gjorde sindsyg ondt  

GYM FORM PLUS bælte hedder den hehe... kunne ikke lige huske det... de sagde i reklamen at man kunne slappe af samtidig, men for s**** det gjorde nuller naller

HAHAHAHA... Ja naturligvis gør det da nuller naller Men de siger jo hvadsomhelst for at få folk på.... Man KOMMER ALTSÅ aldrig sovende til et vaskebræt på mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.