Der er noget der kildrer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Assi

.. i min mave ... love it!

Astrid..15 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

trine3112

Jeg synes også, det er den dejligste fornemmelse. Især nu hvor det er flere gange om dagen.

/Trine

Anmeld

23. april 2010

oo

jaaaa!! hurra! tillykke  det er bare det bedste!!

Anmeld

23. april 2010

Assi

Tak piger! Ja, det er bare det bedste!! Glæder mig til det er rigtige spark!

Anmeld

23. april 2010

Faith

Assi skriver:

.. i min mave ... love it!

Astrid..15 uger henne

Skøøøøøøn fornemmelse! Som en lille sommerfugl der basker med vingerne og strejfer maveskindet

Anmeld

23. april 2010

Christina31

Det er en rigtig skøn fornemmelse, mærker det efterhånden hver dag- og lige nu, mens jeg skriver.

Nogen dage er den lille baby meget aktiv, og andre dage er den lidt stille.

Har du fået tid til MD- scanning? Jeg skal afsted den 27. maj, synes der er alt for lang tid til.

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Det er så fantastisk...

Anmeld

23. april 2010

Assi

Christina28 skriver:

Det er en rigtig skøn fornemmelse, mærker det efterhånden hver dag- og lige nu, mens jeg skriver.

Nogen dage er den lille baby meget aktiv, og andre dage er den lidt stille.

Har du fået tid til MD- scanning? Jeg skal afsted den 27. maj, synes der er alt for lang tid til.

Jeg skal d. 28. maj! Så følger dig i hælene Ja, der er alttttt for lang tid til! Vi er ekstra spændte/nervøse, da vi desværre fik dårlige tal til nakkefoldscanningen. Vi har ikke fået taget moderkageprøve, da vi ved, at uanset hvad vil vi beholde barnet. Men det har jo lagt en ekstra bekymring over graviditeten. Men de fleste dage tror jeg på, at det er et rask barn Jeg ved slet ikke, hvor meget de kan se i forhold til det til MD scanningen, men håber det bliver en scanning med mere positive news!

Anmeld

23. april 2010

mamalicious

smillaluna skriver:

Skøøøøøøn fornemmelse! Som en lille sommerfugl der basker med vingerne og strejfer maveskindet

Så smukt beskrevet !!!!

Oooorv hvor jeg savner, at være gravid !!!

Anmeld

24. april 2010

Christina31

Jeg skal d. 28. maj! Så følger dig i hælene Ja, der er alttttt for lang tid til! Vi er ekstra spændte/nervøse, da vi desværre fik dårlige tal til nakkefoldscanningen. Vi har ikke fået taget moderkageprøve, da vi ved, at uanset hvad vil vi beholde barnet. Men det har jo lagt en ekstra bekymring over graviditeten. Men de fleste dage tror jeg på, at det er et rask barn Jeg ved slet ikke, hvor meget de kan se i forhold til det til MD scanningen, men håber det bliver en scanning med mere positive news!

Jeg har slet ikke fået læst, hvordan det gik med din NF- skanning, kan godt forstå at de dårlige tal, giver en stor bekymring.- Og i forvejen er det jo en tid med mange bekymringer de 9 måneder, man er gravid.

Jeg har læst meget om de forskellige skanninger (NF skanning og MD- skanning), da jeg er frygtelig nervøs denne gang. Og jeg kan læse, at de 'dårlige tal' ofte ender med et sundt og rask barn alligevel. Jeg krydser virkelig fingre for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.