Hvornår fik i ømme bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.967 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. april 2010

sofie85

Hej tøser

Hvornår begyndte i at få ømme bryster, for jeg har slet ikke tegn på kvalme eller ømme bryster og er 5+5 nu..

Har været gravid før, der havde jeg både kvalme og ømme bryster allerede i uge 4 ca, men den graviditet endte i MA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Lon1976

sofie85 skriver:

Hej tøser

Hvornår begyndte i at få ømme bryster, for jeg har slet ikke tegn på kvalme eller ømme bryster og er 5+5 nu..

Har været gravid før, der havde jeg både kvalme og ømme bryster allerede i uge 4 ca, men den graviditet endte i MA

Førts et stort tillykke med graviditeten

Jeg kender det godt selv, jeg er en uge længere fremme end dig og jeg har først lige indenfor den sidste uge begyndt at få kvalme, træt og utilpashed - umiddelbart ingen ømme bryster, måske lidt mere følsomme.

Ved juletid var jeg også graivd OG der havde jeg ømme bryster tidligt , men ingen kvalme. Så graviditeterne er bestemt ikke ens. Denne graviditet endte i MA.

For 10 år siden var jeg også gravid og der have jeg både ømme bryster, kvalme og træt hele tiden.

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Fik slet ikke ømme bryster... Rigtig skønt...

Anmeld

23. april 2010

MariaJ

Ret tidligt. Det var noget af det første jeg mærkede. Så måske omkring de fem uger. Men når man læser indlæg herinde ser man jo at graviditetssymptomer kan spænde over alt muligt og har uendelige variationer både fra person til person og mellem graviditeter, så jeg tror ikke at du skal lægge noget i om det er anderledes end sidste gang. Jeg havde heller ikke kvalme, og mærkede faktisk meget lidt i starten. Fandt først ud af at jeg var gravid, da jeg var 7 uger henne, men havde jo haft lidt mistanke, blandt andet pga de ømme bryster.

Maria

Anmeld

23. april 2010

Mettemus

sofie85 skriver:

Hej tøser

Tillykke med graviditeten! De par gange jeg har været gravid har jeg haft ømme bryster inden jeg overhovedet kunne teste positiv. Men er jo ret forskelligt fra person til person...

Anmeld

23. april 2010

oo

jeg havde ømme bryster ca en uge før jeg testede positivt. det var også det første jeg mærkede. men ingen graviditet er ens!, så du skal ikke bekymre dig

Anmeld

23. april 2010

hc=k

Jeg fik aldrig ømme bryster overhovedet ikke, jeg havde heller ikke noget kvalme og jeg spiste heller ikke anderledes. Jeg tror ikke at man skal tænke så meget på hvornår de forskellige ting kommer eller ikke gør for nogle mennesker kan jo være gravide uden at vi det.

Anmeld

23. april 2010

sofie85

Hej allesammen

Tak for jeres svar..

Det er godt at vide at det er helt forskelligt fra person til person, så man ikke føler at der er noget galt

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.