Barnets størrelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2010

*may-girl.2010*

Hvor stor er jeres baby og hvor mange uger er I henne?

Jeg er frygtelig bange for at få et stort barn, da jeg selv ikke er særlig stor. Jeg er i uge 35+5 og har en baby på ca. 25-2600 g. i maven. Hvor meget vokser den, den sidste måned? Er der fart på der, eller stilstand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Honningblomst

Er det ikke op til 250g om ugen...men nu er det jo ikke sikkert den vægt de har skønnet er rigtig.. og ellers lyder det da ikke så stort...gør det?

Anmeld

23. april 2010

anna-jonas

Jamen, en tommelfinger-regel er at baby de sidste uger tager mellem 200-250 g. på om ugen. Så du ender nok med en helt gennemsnitlig baby på 3500 g.

Mette

Anmeld

23. april 2010

Mathilde

Da jeg var ved lægen i uge 35 skød hun min datter til 2800g men da jeg fødte 5 uger senere vejede hun kun 2810g, så det var helt ved siden af... Min jm havde også sagt at hun lå til den gode side... Så de kan nemt tage fejl og det kan jeg godt forstå!

Anmeld

23. april 2010

rk_07

Jeg er også rigtigt bange for at få en kæmpe baby så jeg lytter lige med selv om jeg ikke er så langt henne...

Jeg er i uge 28+5 og min jdm skønnede min pige til at veje omkring 14-1500 g. og det lød på hende som om det er rigtigt meget så sys jeg blev lidt bekymret efter at ha været hos hende...

Men ja som de andre siger så kan de skønne meget ved siden af, så det er ikke altid det passer det de siger...

Anmeld

23. april 2010

Vidunderligeunger

til min scanning for 14 dage siden sagde lægen der scannede 2200 gram der var jeg 32+3. så hun er vel de der 2600 nu i uge 34+4... 

de sagde hun var lidt tyk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.