trælse nætter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Mette Jensen

Har en datter på snart 4 mdr, og har ellers sovet rigtig fint om natten, men den sidste uges tid har hun bare tabt sutten og kaldt hele naten næsten...Ved ikke hvad der er galt og holder snart ikke til det mere, har en datter på 2 i forvejen, så det tager på kræfterne...

Er åben for alle råd

Hjælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

nannanadja

kender det godt- min drneg er 9 måneder og han vågner 2-3 gange om natten hver nat og skal ha mad-sut osv--- han vil bare ikke sove igemmen... en nat i de 9 måneder er han kun vågnet en gang.. har også en større pige...så vi er også vågen her meget.

Jeg har vænnet mig til det med den lille nu, men det ville da være såååå dejligt hvis han sov igennem..

Anmeld

23. april 2010

Honningblomst

Nu ved jeg ikke hvor den bette sover men du må jo gøre det så nemt som muligt for dig, så ha' den lille tæt på så du bare skal have armen over og give sutten..

knus

Anmeld

23. april 2010

Lotte2007

Hej..

Jeg har det på samme måde med min datter på 6mdr. jeg har så fået det råd at jeg skulle prøve at tage hende ud af soveværelset så hun ikke blir forstyrret i hendes søvn.

Men har ikke selv fået taget mig sammen til det så har ikke selv prøvet det men en veninde der siger det har hjulpet hos hende...

Anmeld

23. april 2010

Mette Jensen

Hej Har hende ude af soveværelset, så det er ikke derfor  Og jo har virkelig tænkt på og sætte en seng op inde ved hende så jeg bare lige kan gi hende sutten, men nu ser jeg lige om det blir ved. Men rart at hører at i andre også har prøvet detMå bare holde det ud, men er lidt svært at vende sig til når hende på 2 bare sover hele natten...

Tak for jeres svar

Anmeld

23. april 2010

mor-til-vanessa

maaske han bare er lidt urolig og har en trykheds periode, saadan en har vi her fordi vi er et helt nyt sted.

saa det kan vaere saadan noget.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.