Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: Ja det kan jeg sagtens... Det ligner en test der er taget et par dage før tid... - Held og lykke...
Ja det kan jeg sagtens... Det ligner en test der er taget et par dage før tid... - Held og lykke...
Er ca. 4+2/3 i dag, men sidst jeg var gravid fik jeg først en skyggestreg 5+0 så er bare en af dem der må væbne mig med tålmodighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
businesstigger skriver: Er omkring 4+2/3 stykker men sidst jeg var gravid fik jeg også først en skyggestreg 5+0 så er bare en af dem der må væbne mig med tålmodighed
Er omkring 4+2/3 stykker men sidst jeg var gravid fik jeg også først en skyggestreg 5+0 så er bare en af dem der må væbne mig med tålmodighed
Tør ihvert fald godt og sige et forsigtigt tillykke...
businesstigger skriver: Jeg ville have ventet men lod mig friste af et sovende hus da jeg vågnede, og tog en test. Jeg ved ikke om det er ønsketænkning eller ej men synes jeg kan se 2 streger. Er lidt i tvivl om den klarer strakt arm testen men den kom inden for tilladt tid. Så nu vil jeg høre - Hvad siger I til den her test: Er den god nok?
Jeg ville have ventet men lod mig friste af et sovende hus da jeg vågnede, og tog en test. Jeg ved ikke om det er ønsketænkning eller ej men synes jeg kan se 2 streger. Er lidt i tvivl om den klarer strakt arm testen men den kom inden for tilladt tid.
Så nu vil jeg høre - Hvad siger I til den her test:
Er den god nok?
Den ser ret positiv ud synes jeg... stort tillykke
jeg tror hvertfald det er en streg mere jeg kan se.
så jeg vil sige et lidt forsigtig tillykke her fra...
jeg ser to streger tillykke med dem
Den er da MEGET tydelig...kan slet ikek forstå du er i tvivl..
Tillykke..
Jeg er fuldstændig enig med de andre - to streger og et tillykke til dig
Tusind tak alle sammen! Er så glad for at det ikke kun er mig der kan se den. Mit hoved vil bare ikke helt fatte det.
Sådan var det også her, de første par gange Der står også på pakken, at uanset om den er utydelig, bare den er der så er den positivt.
God weekend
ser også 2 streger, ellers er det mine øjne der snyder... Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128