En lille Frederik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Patrick07

Så var vi oppe og få taget fostervandsprøve igår (svar kommer først på mandag) Men vi fik og se at den var endnu en lille Prins der ligger inde i maven  Så storbror Patrick har bestemt at lillebror skal hedde Frederik  Ville bare lige ud med alt min glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Assi

Håber I får et fantastisk svar! Må jeg spørge hvad I venter svar på?

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Assi skriver:

Håber I får et fantastisk svar! Må jeg spørge hvad I venter svar på?

Mener de måler for 3 ting... rygmarvsbrok.. downsyndrom og kan ikke lige huske den sidste men det er også noget med brok mener jeg...

Det er de svar vi venter på  Men efter hvad vi så i går.. er der vist ingen farer for noget som helst

Anmeld

23. april 2010

Assi

Åh godt! Dejligt I fik ham at se igen! Jeg håber som sagt, I får positive svar, så I kan nyde resten af graviditeten! Jeg fik selv dårlige nakkefoldtal men fravalgte prøverne, da vi vil beholde barnet uanset hvad (dermed ikke sagt at jeg ikke forstår, hvorfor I har fået taget prøven!). Det er hårdt med de bekymringer, man har under graviditeten - både dem man har pga negative svar, og dem man bare har, fordi man ikke selv er i kontrol. Men sådan er det vist at blive forældre generelt

Jeg kan se vi har børn på samme alder - jeg har en pige fra august 07

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Tusind tak Ja alle de bekymringer man kan have, også selv om man jo har prøvet at få et barn før...   Da finger for det bare er "dårlige" tal... men man vil jo elske sit barn lige meget hvad og lige så højt som alt andet  (håber det ikke på nogen måde lyder negativt)

Ej hvor hyggeligt hehe ja miin prins er fra Juni 07

Anmeld

23. april 2010

Assi

Tak for Måske vi ved lidt mere efter MD scanningen - ved faktisk ikke hvor meget de kan se i forhold til downs mm der. Men ja, vi håber selvfølgelig bare, at bebs er rask! Så krydset er værdsat

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Mmm det ved jeg egentlig heller ikke..  Men du må lige skrive hvordan der er gået til MD scanning

Skal din prinsesse så også snart begynde i børnehave??

Anmeld

23. april 2010

Assi

Det skal jeg nok! Amalie går i en integret ins., så hun er faktisk allerede rykket (lige efter påsken). Det er en glidende overgang, hvor de starter i en småbørnsgruppe på en børnehavestue. Det har været nemt, fordi hun kender alle pædagogerne og børnene. Men det er vildt, de allerede har børnehavealder nu! Det går så stærkt Skal din dreng begynde til sommer?

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Det lyder godt  ja jeg kan slet slet ikke forstå hvor tiden er blevet af... Øv den går alt alt for hurtigt... Så man lære meget nemt og nyde dem i den aldre de nu har  

Ja Han skal begynde i August så det er vi alle sammen lidt spændte på hehe  Men vi har fundet en super lækker børnehave med dejlige pædagoger

Anmeld

23. april 2010

Assi

Jeg kan godt forstå I er spændte! Jeg håber, det kommer til at gå super for jer alle 3!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.