natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Milka

... er sådan set gået ok, efter bille blev lagt var der feber, men ikke flere opkastninger. hun sov inde hos mig og bare hun vendte sig i søvne vågnede jeg. føler mig knap så udhvilet her til morgen!

hun har spist lidt brød og lidt banan her til morgen. håber det bliver indenbords.

men luca ... hold da kæft mand. hun har været max hysterisk fordi jeg ikke har kunnet give hende den sædvanlige opmærksomhed. to gange har hun helt målrettet væltet min kop kaffe, anden gang trak hun en lille skammel hen til bordet som hun stillede sig på så hun kunne nå kaffen. vildt provokerende! nogen der sagde trodsalder??

de sover nu. min mor er på vej. alt sejler bare i bræk (og kaffe), og her dufter af frisk forår og skønne blomster. NOT.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

... er sådan set gået ok, efter bille blev lagt var der feber, men ikke flere opkastninger. hun sov inde hos mig og bare hun vendte sig i søvne vågnede jeg. føler mig knap så udhvilet her til morgen!

hun har spist lidt brød og lidt banan her til morgen. håber det bliver indenbords.

men luca ... hold da kæft mand. hun har været max hysterisk fordi jeg ikke har kunnet give hende den sædvanlige opmærksomhed. to gange har hun helt målrettet væltet min kop kaffe, anden gang trak hun en lille skammel hen til bordet som hun stillede sig på så hun kunne nå kaffen. vildt provokerende! nogen der sagde trodsalder??

de sover nu. min mor er på vej. alt sejler bare i bræk (og kaffe), og her dufter af frisk forår og skønne blomster. NOT.

sikke en aften/nat i har haft!!!  godt mormor kommer til undsætning...håber lille Bille er rask nu!

Anmeld

23. april 2010

anna-jonas

Godt at du har din mor så tæt på..................så hun kan hjælpe dig med at få huset til at lugte af forår og blomster.

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

Sender lige noget forår og blomster-duft på dåse, samt en god portion humor..

Der er vist ikke så meget andet at gøre i den situation...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.