Har brug for jeres hjælp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2010

puslepigen

I aftes blødte jeg lidt frisk blod. I løbet af natten begyndte jeg at bløde mere og fik lidt smerter, men jeg kunne da sove en time tid, inden jeg skulle skifte bind. Her til morgen syndes ikke jeg bløder lige så meget som i nat, men nu er det begyndt at gøre mere ondt. Jeg er i 9 uge. Hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Low

puslepigen skriver:

I aftes blødte jeg lidt frisk blod. I løbet af natten begyndte jeg at bløde mere og fik lidt smerter, men jeg kunne da sove en time tid, inden jeg skulle skifte bind. Her til morgen syndes ikke jeg bløder lige så meget som i nat, men nu er det begyndt at gøre mere ondt. Jeg er i 9 uge. Hvad skal jeg gøre??

Hvis jeg stod og var dig så ville jeg ringe til min læge eller hvem man nu ringer til. Jeg ville gerne scannes for at se om alt var i orden. Det behøver ikke at betyde at man er ved at tabe barnet hvis man bløder. Det kan være mange andre ting

Anmeld

23. april 2010

Fyn

Ring til din læge... Der er ingen grund til at du skal gå weekenden over og være bekymret.

Der er i grunden intet lægen kan gøre hvis du er begyndt at bløde...og det fortsætter.

For nogen betyder det ingenting - andet end at kroppen måske lige skal vænne sig til graviditeten. Jeg håber det bedste for dig.

Mange hilsner fra C.

Anmeld

23. april 2010

Tanja84

Jeg ville helt bestemt også ringe til min læge, om ikke andet så for at få svar på, at alt er som det skal være.

Er på ingen måde rart og skulle gå i uvished en hel weekend.

Jeg fik selv nogen halvkraftige blødninger, da jeg var i uge 12. Tog straks til vagtlægen (da det var om aftenen), hvor jeg blev kontrolscannet og alt var heldigvis helt normalt

Følte mig lidt pylret, men var rigtig rart og få svar.

Det er naturligvis aldrig normalt og bløde under en graviditet, men rigtig mange oplever pletblødninger uden det har nogen betydning. Så er sikker på alt er som det skal være

Anmeld

23. april 2010

puslepigen

Hej Jeg har været ved min læge, han mente desvære at det var en spontan abort,jeg skal ned til ham igen på mandag og have taget blodprøver for og se om hormon niveauet falder. jeg havede det på fornemelsen da jeg tog der ned...vi må jo bare op på hesten igen og prøve igen...men tak for jeres beskeder...håber i andre må have en god graviditet, og håber jeg bliver gravid igen inden længe, i må have en god wekkend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.