Tankens kraft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Maria-s

Ja her sidder jeg så og læser så tit jeg kan komme til det, om graviditetstegn og andres erfaringer. For min dejlige kæreste og jeg er blevet enige om at vi vil starte vores familie  Jeg havde min sidste mens her i starten af april den startede den 4 april, den første efter at have stoppet med P-piller. Jeg går hele tiden og tænker at der kommer til at gå lang tid før jeg bliver gravid og at chancen for at blive det hurtigt ikke er særlig stor, da kroppen lige skal justere sig. Og mine forældre var 4 år om at få mig.. Men... Jeg kan ikke lade være med at føle at det hele føles anderledes. Jeg føler mig utrolig tung i maven, har sådan lidt mens smerter, stikkenden nederst i underliver og lidt stikkende fornemmelse i brysterne, men egentlig ikke specielt ømme. Jeg føler tit jeg har en svag kvalme der ligger lige sådan under overfladen og i dag havde jeg det skidt inden jeg skulle til frokost på arbejde fordi vi var forsinkede... Men jeg kan ikke lade være med at tænke at alle disse symptomer bare er min hjerne der danner fordi jeg så gerne vil have det skal være nu, når vi nu har truffet beslutningen.... ja man er vel lidt utålmodig....

Men hva.. det kommer nok. Nu må jeg jo lige give naturen en chance....  Har dog været nede og købe en test i dag, der pænt ligger inde i mit skab og venter.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Louisiana

Maria-s skriver:

Ja her sidder jeg så og læser så tit jeg kan komme til det, om graviditetstegn og andres erfaringer. For min dejlige kæreste og jeg er blevet enige om at vi vil starte vores familie  Jeg havde min sidste mens her i starten af april den startede den 4 april, den første efter at have stoppet med P-piller. Jeg går hele tiden og tænker at der kommer til at gå lang tid før jeg bliver gravid og at chancen for at blive det hurtigt ikke er særlig stor, da kroppen lige skal justere sig. Og mine forældre var 4 år om at få mig.. Men... Jeg kan ikke lade være med at føle at det hele føles anderledes. Jeg føler mig utrolig tung i maven, har sådan lidt mens smerter, stikkenden nederst i underliver og lidt stikkende fornemmelse i brysterne, men egentlig ikke specielt ømme. Jeg føler tit jeg har en svag kvalme der ligger lige sådan under overfladen og i dag havde jeg det skidt inden jeg skulle til frokost på arbejde fordi vi var forsinkede... Men jeg kan ikke lade være med at tænke at alle disse symptomer bare er min hjerne der danner fordi jeg så gerne vil have det skal være nu, når vi nu har truffet beslutningen.... ja man er vel lidt utålmodig....

Men hva.. det kommer nok. Nu må jeg jo lige give naturen en chance....  Har dog været nede og købe en test i dag, der pænt ligger inde i mit skab og venter.....

Kender det alt for godt!! Her for nogle måneder siden kom der endda mælk ud af mit ene bryst - ja, tankerne har i den grad en kraft! 

Nogen gange kan det der 'stikken' eller prikken i underlivet være ægløsningen man kan mærke...

for jer 

Anmeld

23. april 2010

Michael healer

Maria-s skriver:

Ja tankens kraft, er større end man lige skulle tro, så det gælder om at prøve at skabe det du ønsker, altså have fokus på det, og skab det.

ved godt det er lettere sagt end gjort

Jeg kryder en masse  for at det vil lykkes hurtigt for dig

mvh Michael

Anmeld

23. april 2010

Muffinmus

Jep, man kan mangeting emd nok tanker. MEn nue rdet også sådan at det er typiske tegn at få når man holder med p-piller, så du er absolut ikke unormal...det er ganske normalt og vil aftage efter noget tid:-)

Anmeld

23. april 2010

Maria-s

Hmmm ja ved godt det sikkert bare er den naturlige cyklus der træder frem... Men så alligevel, synes bare....? Havde en pause med p-piller for ca 1½ år siden på næsten 2 år, så synes jo også at chancerne for at det måskeeeee KUNNE være allerede nu er der... måske?...... Har altså de her spændinger i underlivet og synes det sidder anderledes end normalt... Har lige fået en ordentlig lur, er sgu noget træt, men også her igen; har nu altid haft et godt sove hjerte  Men havde den her dejlige drøm om at jeg lagde hænderne på maven og så ligesom kunne mærke den her hårde spændte fornemmelse, som jeg har i maven, forme sig til en rund kugle og mærkede den her varme sprede sig i kroppen og smilet på mine læber over at mærke jeg var gravid.... 

Men hva.. Bare en drøm, -en dejlig drøm og bare en masse tanker og snik snak efter en skraber på sofaen...

Anmeld

23. april 2010

Muffinmus

måske...jeg har hver gang drømt jeg var gravid....

Og en enkelt gang hvor jeg ikke var det, men ellers har det holdt stik for mig:-)

Anmeld

23. april 2010

Sujan

Jeg havde det også sådan det første stykke tid efter jeg stoppede på pillerne... Håber da for dig den er der.. Det er dejligt når man får de følelser af det måske et en lille i maven men man bliver bare så enormt skuffet hvis der ikke er en..

Anmeld

23. april 2010

AnneBJ

Håber da det er lykkedes for Jer allerede, men det kan nu altså også bare være din krop er ved at finde sig selv... Jeg har haft det sådan i det tre cykli jeg har haft efter P-pille stop!

for Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.