"Glemte" at jeg "faktisk" er gravid! ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Bare mig..

Ja, som om det kommer som en overraskelse for mig, men jeg "glemte" at jeg var gravid, og KASTEDE mig ned i sengen på maven.. Og shit det gjorde ondt...

Øhm, hvordan skal jeg forholde mig?

Marikka, 37+0...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Ranarupta

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, som om det kommer som en overraskelse for mig, men jeg "glemte" at jeg var gravid, og KASTEDE mig ned i sengen på maven.. Og shit det gjorde ondt...

Marikka, 37+0...

Altså er du nervøs for, at der skete noget?

Tror "bare" at du lige skal mærke efter, om maven virker som den plejer.

Min mor faldt pladask lige på maven, da hun var højgravid. Det var så grimt, men der skete ingenting. 

Heldigvis er bebs jo beskyttet af vand og andet godt

Anmeld

22. april 2010

Bare mig..

Ranarupta skriver:

Altså er du nervøs for, at der skete noget?

Tror "bare" at du lige skal mærke efter, om maven virker som den plejer.

Min mor faldt pladask lige på maven, da hun var højgravid. Det var så grimt, men der skete ingenting. 

Heldigvis er bebs jo beskyttet af vand og andet godt

Jamen det er lige netop det jeg tænker.. Altså om hun er beskyttet godt nok !? Eller om man skal være nervøs...

Jeg kom eddermame godt nok hurtigt op igen!

Anmeld

22. april 2010

Lou87

~~M.Nielsen~~ skriver:

Marikka, 37+0...

Hej Marikka

Jeg faldt for et par uger siden på maven, men nåede "tror jeg nok" at tage fra med albuere... men du har en indre tanke om og beskytte maven sagde min JDM, så man spænder lidt i maven og kan godt få lidt ondt.. men sku ikk være alvlorligt så kort tid fremme..  Jeg er kun 21+4... så moderkage osv beskyttede den godt. Men fik at vide hvis det var senere hen sku man tage det seriøst.. SÅ:

Jeg synes under alle omstændigheder du skal ringe til din fødeafd og sikre dig via de professionelle om det er ok ikk og gøre noget.. Min jdm sagde de faktisk tilbød ofte så sent henne og lade dig indlægge et døgn pga de skal måle med ledninger på maven at det hele er ok osv. Og jeg ville ikk løbe risikoen ikk og gøre det... Det skader jo ikk og ringe Held og lykke med det hele

Anmeld

22. april 2010

Bare mig..

Lou87 skriver:

Hej Marikka

Jeg faldt for et par uger siden på maven, men nåede "tror jeg nok" at tage fra med albuere... men du har en indre tanke om og beskytte maven sagde min JDM, så man spænder lidt i maven og kan godt få lidt ondt.. men sku ikk være alvlorligt så kort tid fremme..  Jeg er kun 21+4... så moderkage osv beskyttede den godt. Men fik at vide hvis det var senere hen sku man tage det seriøst.. SÅ:

Jeg synes under alle omstændigheder du skal ringe til din fødeafd og sikre dig via de professionelle om det er ok ikk og gøre noget.. Min jdm sagde de faktisk tilbød ofte så sent henne og lade dig indlægge et døgn pga de skal måle med ledninger på maven at det hele er ok osv. Og jeg ville ikk løbe risikoen ikk og gøre det... Det skader jo ikk og ringe Held og lykke med det hele

Okay.. Godt du siger det, det var lige præcis det jeg ville vide, om man evt skulle taget et tjek på det.. Så tak... Jeg vil da lige få ringet så.. Håber skisme ikke det betyder noget!

Tak...

Anmeld

22. april 2010

Lou87

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay.. Godt du siger det, det var lige præcis det jeg ville vide, om man evt skulle taget et tjek på det.. Så tak... Jeg vil da lige få ringet så.. Håber skisme ikke det betyder noget!

Tak...

Forståeligt - man kommr hurtigt i tvivl om det egentlig er "farligt" det man har gjort ..

Vil li sige at min søster faldt også på maven 1 uge før termin, hun kom ind og lå 4-5 timer tror jeg med de ledninger på og der var alt ok, så hun fik  lov og komme hjem igen.

Så de beholder nok kun en hvis de finder noget de vil holde øje med natten over måske.. Men ja se du bare og få ringet  så skal det hele nok gå - men forstår godt din bekymring 

Skriv li på tråden så vi ved du er ok Natter

Anmeld

23. april 2010

Bare mig..

Lou87 skriver:

Forståeligt - man kommr hurtigt i tvivl om det egentlig er "farligt" det man har gjort ..

Vil li sige at min søster faldt også på maven 1 uge før termin, hun kom ind og lå 4-5 timer tror jeg med de ledninger på og der var alt ok, så hun fik  lov og komme hjem igen.

Så de beholder nok kun en hvis de finder noget de vil holde øje med natten over måske.. Men ja se du bare og få ringet  så skal det hele nok gå - men forstår godt din bekymring 

Skriv li på tråden så vi ved du er ok Natter

Jeg skulle ikke bekymre mig, hvis hun stadig bevæger sig som før, for så havde hun ikke "taget skade". Men jeg skulle selvfølgelig holde nøje øje med det..

I nat har hun dælme været aktiv, så jeg er mere rolig nu! Men tak for jeres hurtige svar tilbage!

Marikka

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Det var godt! Jeg har tænkt lidt på dig, efter jeg læste med fra sidelinjen igår

Godt at hun er aktiv derinde!

Knus

Anmeld

23. april 2010

Bare mig..

kitty skriver:

Det var godt! Jeg har tænkt lidt på dig, efter jeg læste med fra sidelinjen igår

Godt at hun er aktiv derinde!

Knus

Tak... Ja jeg var skisme også meget nervøs, for ja, min vægt ovenpå hende, var måske ikke lige helt så godt.. Men hun er meget aktiv, så jeg er bare lettet...

Anmeld

23. april 2010

MariaJ

Godt at høre at alt er OK. Jeg har også haft et par af de der bevægelser, hvor jeg først lidt sent kom i tanker om at ...nå, ja det er også rigtigt, at jeg ikke kan lægge mig på maven. Faktisk lidt sært at man kan "glemme" det, men det har jeg altså også kunnet.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.