Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er nervøs for om jeg er gravid og vil tage i Netto imorgen for at købe et par graviditetstests.
Mine spørgsmål er så: Hvor i Netto finder jeg dem? Hvad koster de?
XX
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er nervøs for om jeg er gravid og vil tage i Netto imorgen for at købe et par graviditetstests. Mine spørgsmål er så: Hvor i Netto finder jeg dem? Hvad koster de? XX
Oppe ved kassen og koster en 30-40 kr.
Sidst jeg så efter dem i Netto havde de slet ik nogle..
Stine 38+1
Hej de plejer at stå ved kassen. 2 stk for 40 kr
ej det bliver spændende....
Damn! Er ikke meget for at spørge. Tror nemlig ikke de har dem i min lokale Netto. Nå, jeg må tage mig sammen. Ellers må jeg i Matas.
De står oppe ved kassen - på stativet hvor der er tyggegummi osv. De koster omkring 38 kr hvis jeg ikke husker helt forkert og der er to prøver i pakken
Ved kassen, ironisk nok ved siden af kondomerne.. 1 pakke med 2 tests koster 40 kr.
Ja i alle nettoer jeg har været i er de ved kassen og koster 39,95kr Håber du får det svar du ønsker dig.
Kram mulle der er lykkelig gravid 7+3
Ja.. som de andre siger så står de oppe ved kassen sammen med kondomerne, lidt slik, lidt tørret frugt, blade, aviser osv. Og de koster 39,95kr og der er 2 i pakken. Jeg brugte dem selv og de virker helt fint
Fik mens i torsdags - 11 dage over tid så jeg behøvede slet ingen test
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128