Drømmer skriver:
Hejsa.
Jeg har fået konstateret en svangreskabsforgiftning og er i dag 33+0. på nuværnende tidspunkt har den heldigvis stabiliseret sig på et mildt niveau. og der håber vi den bliver.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre der har haft mild svangreskabsforgiftning, hvordan det udviklede sig, om i blev sat igang, eller om i fik lov til at få tiden ud.
Håber der er nogle som vil dele deres oplevelser med mig...
Hejsa, er ked af at høre at du har fået svangerskabsforgiftning. jeg fik det med vores andet barn, det var ikke sjovt. Jeg fik meget vand i kroppen og for højt blodtryk. Da det til sidst blev målt for højt blev jeg indlagt. Det viste sig at mine levertal steg helt fjollet, og det var ikke godt. Fik at vide, at jeg skulle sættes igang 14 dage før termin, fordi jeg ikke ville kunne holde længere, uden det ville blive farligt for mig og barnet. Men men men, så nemt skulle det ikke gå. Mine levertal var om mandagen over 100, som er for højt, tirsdag over 200 og onsdag var de steget igen, øv øv øv, så jg blev sat igang torsdag morgen og fik veer, men fødte først søndag aften, og det var så fire uger før termin. Det var sørme en hård omgang, jeg nåede både at få rigtig slem kløe på fødder og hænder, blev rigtig pæn gyldenbrun, hi hi hi, og måtte give mig selv sprøjter med blodfortyndende medicin, og var alt i alt indlagt 43 dage, ikke det fedeste med mand og barn derhjemme. Jeg håber sådan for dig, at de kan holde det i skak, for det er kedeligt at skulle indlægges, ikke det man forbinder med en gravditet. Så du får lige et stort knus fra mig og jeg håber du klare tiden ud
Anmeld