navlestrengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Barbamama

Hvordan sletter man sine indlæg og sin profil???? Jeg ved der er nogen af jer der har gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

iln

Det ved jeg ikke... men Michella.. du har vel ikke tænkt dig at smutte?

Anmeld

22. april 2010

iln

nåå du mener på Navlestrengen.dk.... ikke.. hehe.. fattede ikke lige noget

Anmeld

22. april 2010

Bondepigen

Hmmm, det er ved at være så længe siden, at jeg slet ikke kan huske det... Men mener altså, man skal slette et enkelt indlæg ad gangen... Og så skal du skrive til redaktionen, at du vil have din profil slettet....

Anmeld

22. april 2010

oo

indlæggende skal slettes eet af gangen (og så blir man virkelig opmærksom på hvilket ævlehoved man har været!!!) og profilen skal reaktionen slette - hvis du altså kan komme i kontakt med dem

Anmeld

23. april 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

indlæggende skal slettes eet af gangen (og så blir man virkelig opmærksom på hvilket ævlehoved man har været!!!) og profilen skal reaktionen slette - hvis du altså kan komme i kontakt med dem

Ha ha ha jo! Jeg kan bare ikke finde ud af HVORDAN jeg sletter dem!

Anmeld

23. april 2010

Barbamama

iln skriver:

nåå du mener på Navlestrengen.dk.... ikke.. hehe.. fattede ikke lige noget

Ja jeg smutter sgu ikke fra Baby.dk! Bare rolig, jeg er jo afhængig!!! Ha ha ha

Anmeld

23. april 2010

Dictes mor

Jeg tror nok, at du skal gå ind på din profil der, og så kan du vælge at se alle de indlæg, som du har lavet, og derinde, kan man vist nok, såvidt jeg husker, slette dem. Det er en tidskrævende affærde, hvis man har været et ævlehovede jeg, og åbenbart også Trine (ikke at det kommer bag på mig, he he)

Anmeld

23. april 2010

Englepigen

Jeg har ikke slettet mine indlæg, det går nok de ligger der.

Og jeg sendte en mail til redaktionen om at jeg ønskede at slette min profil - og hvorfor - og dagen efter tror jeg, var den slettet. Min slettede jeg i sidste uge...

Anmeld

23. april 2010

Karo

michella80 skriver:

Jeg skrev til redaktionen og bad dem om at slette min profil. Da de gjorde dette blev alle indlæg og billeder også slettet, så dette er nok den nemmeste måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.