frygteligt : (

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Milka

dagen i dag forløb helt normalt indtil pigerne vågnede fra lur – bille så noget sløj ud, og da jeg tog hende op kunne jeg mærke at hun var brandvarm. hun ville hverken spise eller drikke eller lege og havde en temperatur på 39,6. jeg lagde hende ned igen og hun sov videre to timer

hun vågnede grædende og da jeg tog hende op stod der bare en stråle opkast ud af hende som ramte mig i ansigtet og i håret. føj det var klamt

hun har brækket sig hvert 20. minut siden. alt er smurt ind i opkast. og luca har en motherfucker af en kindtand på vej og er meget ked af det.

lilja er lige døset hen på min seng, har lagt hende på et håndklæde bare i ble og med et tyndt tæppe på. har lige taget mig et lynbad og sidder her og venter på næste opkastning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

oo

åh røv altså jeg håber det er sådan en en-aftens-forestilling

Anmeld

22. april 2010

Barbamama

Åh nej hvor er det synd.... For jer alle tre.... Hader når børn er syge.... Det er bare ikke til at bære....

Anmeld

22. april 2010

Ranarupta

Sikke en omgang. Håber, at det går hurtigt over! 

Nåh altså...

Anmeld

22. april 2010

JustAnotherName

Aajjjj!! Forbandende sygdom altså!! Øv - Stakkels Jer.

Jeg ønsker Jer SÅ MEGET GOD BEDRING!

Det må være hårdt, at stå alene med to små bøtter, når den ene har ondt for tænder, og den anden er sløj med feber og opkast ....Bare de så ikke får smittet hinanden - og dig.

Jeg håber det er noget som går over igen i løbet af natten, så alt er helt normalt igen imorgen 

Rigtig god bedring!

Anmeld

22. april 2010

ooo

Nåeh, stakkels Lilja og Luca. Og stakkels dig, at du skal stå med to gange pyldrebøtter, det er så sejt at du klare det så godt. Tager virkelig hatten af for dig.

Håber at Lilja hurtigt får det bedre, og at Luca ikke har ondt for tænder i meget længere tid.

Anmeld

22. april 2010

Milka

tak skal i have ... der har ikke været noget i en time nu og alle sover tungt. tror jeg lister ind og lægger mig hos lilja og holder hende tæt, det lille pus. sådan nogen små nogen må bare ikke have det så skidt, det skær bare helt ind i hjertet de er så tapre, begge to.

Anmeld

22. april 2010

lion

Det lyder da ikk godt.

Jeg håber at de begge 2 snart har det bedre igen.

Det med ikk være sjovt at stå med et sygt barn og en der har ondt grundet tænder.

Anmeld

22. april 2010

anna-jonas

Sikke et skræk-scenario du der har linet op.........

Jeg håber at i alle tre får en god nats søvn, og at morgendagen byder på friske bøtter, og en frisk Camilla-mor.

Knus Mette

Anmeld

22. april 2010

Skouboe

Æv, æv, æv.. god vedring med dem begge to.

Hverhjemme har Freja 40,6 i feber for 2½ time siden - lige nu sover hun heldigvis - jeg håber virkeligt at det "bare" er den sædvanlige forkølelse, og ikke noget opkast/diarre ting sin stakkels bille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.