Plukveer allerede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. april 2010

MarleneH

Hej alle skønne kvinder...

Jeg er 18+5 idag, og får temlig ondt i  min mave når jeg har været ude at lufte hunden!!  kan det være plukveer allerede??

Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Maria.

Sagtens! De kan komme allerede fra uge 14+

Anmeld

22. april 2010

MarleneH

Maria. skriver:

Sagtens! De kan komme allerede fra uge 14+

okay det var godt nok tidligt!!  kan det sætte fødslen igang hvis man får mange af dem??

Anmeld

22. april 2010

Muffinmus

2 gang kunne jeg få dem ret tit fra uge 12...fødte 14 dage før tid, så det havde ikke så meget at sige for mig:-)

Anmeld

22. april 2010

MarleneH

MariaE skriver:

2 gang kunne jeg få dem ret tit fra uge 12...fødte 14 dage før tid, så det havde ikke så meget at sige for mig:-)

okay så er jeg mere rolig

Anmeld

22. april 2010

Muffinmus

MarleneH skriver:

okay så er jeg mere rolig

Tja, det er svært at sige. Nogle bliver påvirket af dem mere end mig åbenbart. Jeg er heller aldrig blevet sygemeldt trods op til 100 plukveer på en dag f.eks.

Men hold øje med om du synes de virker regelmæssige eller ok.

Anmeld

22. april 2010

LinLin

Det kan de sagtens! Jeg fik dem allerede i 15. uge

Anmeld

22. april 2010

Risen

MarleneH skriver:

okay det var godt nok tidligt!!  kan det sætte fødslen igang hvis man får mange af dem??

Ja det kan de har selv oplevet det for i uge 28+.. MEN de skal altså gøre mere nas end normalt + komme regelmæssigt.. (mine lå på 2,5 min mellemrum)

Anmeld

22. april 2010

Faith

MarleneH skriver:

Hej alle skønne kvinder...

Jeg er 18+5 idag, og får temlig ondt i  min mave når jeg har været ude at lufte hunden!!  kan det være plukveer allerede??

Knus Marlene

Du skriver ondt i maven.... Jeg har eftertrykkeligt fået at vide af min jordemoder at plukveer ikke må gøre ondt. De skal mere føles som om din mave bliver fuldstændig hård som en kugle, og så skal de fortage sig når man slapper af igen. Det er meget normalt at have en del plukveer i løbet af en dag, man må bare ikke kunne sætte sit ur efter dem (altså de må ikke være regelmæssige med kort melemrum)

Måske er det "bare" ledbåndene (ligamenterne) der giver sig.... Det kan gøre herre nas.

Anmeld

23. april 2010

Maria.

MarleneH skriver:

Du skal bare være obs på dem! De må ikke gøre ondt, og ikke komme regelmæssigt!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.