Hvad pokker skal hun ønske sig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Lullaby

ja Yazmin fylder jo 2 år og jeg aner ikke hvad hun skal have?

Hun har duplo i lange baner, masser af little people, legekøkken, V-tech bøger, alm bøger, musikinstrumenter, dukker, senge og de der små feer lissom little people. Hun har arvet rigtig meget fra sin søster. Puslespil hvor man skal sætte brikker ned i en plade i huller der passer er ikke et hit. Så jeg er rimelig lost...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

NinaNymannMadsen

har hun en dukkevogn, eller dukke klapvogn. måske et dukkehus. ??

Anmeld

22. april 2010

Lullaby

har hun en dukkevogn, eller dukke klapvogn. måske et dukkehus.

Dukkehus er hun for lille til synes jeg og de andre ting har hun..

Anmeld

22. april 2010

NinaNymannMadsen

MorpåSjælland skriver:

Dukkehus er hun for lille til synes jeg og de andre ting har hun..

når okay.. hmm ja så er den svær...

der er jo ikke alverdens ting en 2 årig kan lege med heller...

Anmeld

22. april 2010

Janep

jeg har det samme problem. min datter blir os 2 d 28 maj og aner ikk hva jeg ska ønske mig til hende. indtil videre ha´r jeg et par gavekort, tøj og spisesmække. ik lii den længste ønskeseddel

Anmeld

22. april 2010

Sommerfuglelarven

- Støvledukkehuset fra Learn2Play (kan købes i BR)

- En sansegynge

- Bobles tumlemøbler

- Lille Storm spil (godt nok først fra 2½ år)

- Sengetøj med bestemt motiv som hun er vild med

- En elscooter, cykel, Wheely Bug eller andet køretøj

- Udelegetøj (hvis I har have så rutsjebane, legehus, sandkasse, vippe osv.)

- Udklædningstøj

Anmeld

22. april 2010

Gellan

MorpåSjælland skriver:

Hun har duplo i lange baner, masser af little people, legekøkken, V-tech bøger, alm bøger, musikinstrumenter, dukker, senge og de der små feer lissom little people. Hun har arvet rigtig meget fra sin søster. Puslespil hvor man skal sætte brikker ned i en plade i huller der passer er ikke et hit. Så jeg er rimelig lost...

Jeg har mange venner med børn, og har flere gange været lost i hvad jeg skal give dem. Og mange af dem amngler ikke noget som helst Tøj har de også gerne masser af... Men jeg har fundet ud af, at (nok mest) mødrene er meget glade, når jeg giver dem et almindeligt håndklæde (pink til piger og blát til drenge e.l.), hvør jeg syer et eller andet motiv på (klippet ud af fx gardiner til børneværelser m.m.) og syer barnets navn på også. Og så giver jeg gerne også en pengegave, som forældrerne kan sætte i banken på barnets opsparing

Ved ikke om den ide kan bruges? er selv lidt flittig med at sy, strikke og brodere, så jeg finder næsten altid på et eller andet

Anmeld

22. april 2010

saxa

MorpåSjælland skriver:

Øv vi har det samme problem med vores Yasmin.. Hun bliver 2 d.16.maj.. Og sys bestemt ikke hun mangler noget..  Vi skulle købe en lille storesøster gave idag - ikke engang det kunne vi finde ud af, endte med at blive en masse tusser, farver, saks osv..

Anmeld

22. april 2010

Mumto3

Vores datter havde 2års fødselsdag igår, og manglede heller ikke noget. (hun er barn nr. 3 så hun har arvet en del), men hun fik nogle fede gaver alligevel!

Hoppe hest (sådan en oppustelig en)

Babybowling. (Det er hun helt vild med!)

'Sæt blomster på snor' fra Haba. (det er ligesom med perler, bare beregnet til en 2årig og deres finmotorik. Den har hun allerede leget en del med)

Smukkeskrin i stof med spelj. (hit!)

Legebord til sand og vand. (forældrene kunne ikke rigtig se fidusen i det stykke legetøj, men det kunne ungerne!!!)

Ting til Haba´s kuglebane (Vi har en del i forvejen, så jeg tror bare vores datter var glad for at få noget der var hendes. Hun er ellers lige lille nok til det)

Scooter til udendørbrug. Vi har masser af løbecykler og inddørs scootere, men ikke en scooter til udendørs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.