lockout? gælder det skolepædagoger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juni 2008

finkedinke

Jeg har lige fået en seddel med hjem fra børnehaven. Den minder os om en evt lockout fra d. 17 juni.
Men er der nogen der ved hvad der sker med børn der går i skole?
Min datter går i 0. klasse og der er flere af underviserne jo også pædagoger. Bliver de også lockoutet? og er det realistisk at tro at de kan genemføre undervisning med de tilbageværende lærere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2008

Stumpen

Jeg er ret sikker på at de også skal strejke og mht. om skolen kører videre, så kommer det nok an på hvor mange lærer der er..

Men lad os nu se hvad der sker, for jeg kan forstå på det at lægerne er begyndt at brokke sig nu og så skal regeringen nok træde ind og så er de strejker ovre..
(H) Anja..

Anmeld

5. juni 2008

finkedinke

Tak for svar.
Jeg havde slet ikke tænkt over at der også var pædagoger i skolen før nu.

Umiddelbart er det ikke det store problem for os hvis de strejker.
Jeg er sygemeldt lige nu og vil være det indtil d. 30. Juni. Til gengæld er jeg sygemeldt for at holde mig i ro. Og det bliver nok ikke nemt hvis begge børn er hjemme i længere tid:-)

Vi har indtil videre været heldige og er gået fri af strejken. Men jeg har noget ondt af de forældre der først var ramt of FOAs strejke og derefter BUPL.
Jeg arbejder som dagplejer og selvom det vil være hårdt vil det aldrig blive et STORT problem at skulle have mine børn hjemme. Jeg kan jo godt passe mit arbejde samtidig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.