At sige tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Kamelia

Hmmm kender I det at man forærer noget bort og så modtager man ikke så meget som et tak!

Jeg har netop foræret en masse bort men intet hørt fra dem der har modtaget det. Jeg er opdraget til at sige tak og det bliver mine børn også.

Er det mig der er underlig når jeg bliver lidt stødt over at man bare modtager og ikke siger tak? Hvad gør I og hvad ville I gøre hvis andre, i hjælpsomhed gav jer en masse,som I ikke modtog direkte men gennem en anden?

Ja jeg bliver sgu lidt stødt, sådan er jeg, men jeg tænker da også lidt på om de overhovedet har modtaget det jeg har givet, om det hele bare var en historie?!

Tanker fra Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

oo

jeg bliver mega stødt! fx i min mands familie, der siger man ikke tak for fødselsdagsgaver og man gider dårligt åbne kortet og læse det først før man pakker ud. det blir jeg helt vildt irriteret over, fordi jeg selv er opdraget med at man skal give sig god tid til hver enkelt gave fordi der altså er nogen i den anden ende der har brugt til og penge på det!

og hvis jeg gav en masse væk gratis, så synes jeg da også det allermindste man kan forvente er et tak!!!

Anmeld

22. april 2010

line melias mor

Kamelia skriver:

Hmmm kender I det at man forære noget bort og så modtager man ikke så meget som et tak!

Jeg har netop foræret en masse bort men intet hørt fra dem der har modtaget det. Jeg er opdraget til at sige tak og det bliver mine børn også.

Er det mig der er underlig når jeg bliver lidt stødt over at man bare modtager og ikke siger tak? Hvad gør I og hvad ville I gøre hvis andre, i hjælpsomhed gav jer en masse, som I ikke modtog direkte men gennem en anden?

Ja jeg bliver sgu lidt stødt, sådan er jeg, men jeg tænker da også lidt på om de overhovedet har modtaget det jeg har givet, om det hele bare var en historie?!

Tanker fra Kamelia

wauvv dit indlæg ramte lige mig

jeg kom i det samme i tanke om at min datter fik noget tøj i barnedåb af nogen der ikke var med og har helt glemt at ringe og sige tak. det er godt nok pinligt er selv opdraget til at sige tak og tænker at de da må sidde og føle sig rigtig godt til grin

tak for dit indlæg vil ringe til dem med det samme

Anmeld

22. april 2010

slettet_7530

Tjuhl skriver:

jeg bliver mega stødt! fx i min mands familie, der siger man ikke tak for fødselsdagsgaver og man gider dårligt åbne kortet og læse det først før man pakker ud. det blir jeg helt vildt irriteret over, fordi jeg selv er opdraget med at man skal give sig god tid til hver enkelt gave fordi der altså er nogen i den anden ende der har brugt til og penge på det!

og hvis jeg gav en masse væk gratis, så synes jeg da også det allermindste man kan forvente er et tak!!!

den her hopper jeg lige med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.