Forstand på brugte biler og priser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Laulund87

Stumpen skriver:

Hvor længe er der til syn? Er der krog på?

halvandet år til syn og ja der er træk på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Bom

Stumpen skriver:

Jeg synes dælme det er en jungel...

hehe kan jeg godt forstå... Er også rigtig glad for at min kæreste er mekaniker.. Godt nok kan jeg meget selv med hensyn til biler, (har selv renoveret en gammel Morris Mascot), men alligevel er det rart at han ved så meget, og selv kan lave vores biler..

Hvis du kender en mekaniker, så tag ham med ud og se på den..

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Laulund87 skriver:

Er der rust i den? Hvad har den kørt? Noget der halter på den?

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Laulund87 skriver:

Hvad med sommer/vinter dæk??

Anmeld

22. april 2010

Laulund87

Stumpen skriver:

Er der rust i den? Hvad har den kørt? Noget der halter på den?

lidt overfladisk rust, men pæn efter alderen. Kørt lidt over 200000. Der er helårsdæk på den.

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Laulund87 skriver:

lidt overfladisk rust, men pæn efter alderen. Kørt lidt over 200000. Der er helårsdæk på den.

Tænker lige over det... Er altid så uheldig med de biler -ikke dermed ment at du vil tage røven på mig

Anmeld

22. april 2010

Ina33

Jeg ved ikke om det er mange penge, har faktisk slet ikke den fjerneste forstand på biler....

Jeg ville bare fortælle, at jeg selv kører rundt i en opel astra st. car fra 1992 (tror jeg nok ).

Jeg er så glad for min bil, den starter hver dag, og har stort set aldrig fejlet noget. Min bil har kørt 380.000 km., og den må desværre nok snart lade livet....  Meeeennnn vi tager lige et syn mere...

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Loppe skriver:

Jeg ved ikke om det er mange penge, har faktisk slet ikke den fjerneste forstand på biler....

Jeg ville bare fortælle, at jeg selv kører rundt i en opel astra st. car fra 1992 (tror jeg nok ).

Jeg er så glad for min bil, den starter hver dag, og har stort set aldrig fejlet noget. Min bil har kørt 380.000 km., og den må desværre nok snart lade livet....  Meeeennnn vi tager lige et syn mere...

Dejligt at læse

Anmeld

22. april 2010

Laulund87

Stumpen skriver:

Tænker lige over det... Er altid så uheldig med de biler -ikke dermed ment at du vil tage røven på mig

det er bare i orden

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - der er jo STOR forskel på biler fra 93 Min elskede golf fra 90, er jo lige afgået ved døden i år... Den var også GODT brugt...

Men altså - den kan jo have været godt vedligeholdt og ikke så slidt som min elskede gamle golf.. hehe.

Min bus fx er jo fra 93. Den får skiftet lidt hist og pist, hvert år, men den er ikke død af rust endnu... Men det er en fiat, så det er næsten et mirakel hehe...

Men altså - kig efter rust og om den er ok vedligeholdt.. og vær opmærksom på at man altid har en del vedligehold på gamle biler Men gamle biler er nu skønne ... hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.