iPad kage :) incl billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Gellan

Anja Dahl skriver:

Jamen man får også kun styr på tingene ved at spørge !

Jamen når man maler på kagerne så bruger man bare pasta farve som bliver blandet op med vodka

Med vodka? er det så ikke meget flydende? og smager det så ikke af vodka? Hvordan er fordelingen af pastafarve og vodka et par dråber pasta til nogle deciliter vodka eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

propogberta

Gellan skriver:

Med vodka? er det så ikke meget flydende? og smager det så ikke af vodka? Hvordan er fordelingen af pastafarve og vodka et par dråber pasta til nogle deciliter vodka eller??

Nej det er ik meget flydende...jeg laver det bare så det er tykt flydende. Blandingsforholdet er en knivspids pastafarve og så nogle dråber vodka (selvfølgelig alt efter hvor meget farve du skal bruge. Det er svært at sige præcist... det er lidt på gefühl

Anmeld

22. april 2010

Gellan

Anja Dahl skriver:

Nej det er ik meget flydende...jeg laver det bare så det er tykt flydende. Blandingsforholdet er en knivspids pastafarve og så nogle dråber vodka (selvfølgelig alt efter hvor meget farve du skal bruge. Det er svært at sige præcist... det er lidt på gefühl

Ok super, mange tak Så skal jeg til at prøve det en dag

Anmeld

22. april 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

Så blev jeg færdig med min iPad kage ! Den er til en suprice til fødselaren i morgen så sku nogen af jer kende ham så "shhhhhh"!

Det er en kæmpekage på 30*40*11cm bestående af 2 lyse drømmekagebunde og 1 chokoladedrømmekagebund, vanillecreme med friske jordbær og marabou-daim creme !

Hey, den er fed den kage. Du er ret god til det dér......

Anmeld

22. april 2010

propogberta

Dot D skriver:

Hey, den er fed den kage. Du er ret god til det dér......

Tak

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Hold K*** det er en skide flot kage, og temmelig cool...

Anmeld

23. april 2010

propogberta

MoarJ skriver:

Hold K*** det er en skide flot kage, og temmelig cool...

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.