hej Med jer alle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2010

ChatH

UNDSkYLD til alle, men vores liv og hus og alt har bare været lettere kaotisk den seneste tid.

alt er bare gået for hurtigt og for besværligt, men nu hjælper det endnu engang på det.

Nåh men vi har det alle godt og den glædelige nyhed er at vi venter os en lillebror til tøserne.Faren er meget stolt og pigerne er super glade så nu er her bare ved at blive købt blåt ind!!

Der kommer en længere beretning senere fra mig.

Kæmpe knus til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

TbCp

Hahaha Du nåede det inden jeg sladrede

Og stort tillykke med lillebroderen

Anmeld

22. april 2010

ChatH

He he Jeg er hurtig som en Ninja

TARK: det bliver en Valdemar. faren er allerede igang med at skrive ønskeseddel. HAA HAA!!

Anmeld

22. april 2010

oo

nææææh en lille Valde  Tillykke!!

Anmeld

22. april 2010

ChatH

22. april 2010

TbCp

Chatarina skriver:

TARK: det bliver en Valdemar. faren er allerede igang med at skrive ønskeseddel. HAA HAA!!

Ahhh sødt navn!!!!

Anmeld

22. april 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Og tænk... så er der ikke ret meget af tøsernes tøj der skal gå videre, så kan jeg stadig gå shop-amok hos dig

Anmeld

22. april 2010

ChatH

HA HA der kommer en del mere her lige om lidt skal bare lige have taget billeder med mere. de har stadig alt alt for meget. UPS!!! tror desværre jeg viderfører den tendens til lillebror.

Anmeld

22. april 2010

TbCp

Chatarina skriver:

HA HA der kommer en del mere her lige om lidt skal bare lige have taget billeder med mere. de har stadig alt alt for meget. UPS!!! tror desværre jeg viderfører den tendens til lillebror.

Nej, man kan altså ikke have for meget.... det er alt sammen meget meget nødvendigt

Anmeld

22. april 2010

ChatH

TbCp skriver:

Nej, man kan altså ikke have for meget.... det er alt sammen meget meget nødvendigt

Lige præcis det jeg plejer at fyre af til manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.