Kan ikke lige følge med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. april 2010

stenbukken

Jeg fik for mange år siden konstateret pco. På trods af det har jeg dog været så heldig at få 3 børn (har været gravid 5 gange) ved egen hjælp/med samme far.
Nu har jeg fået en ny kæreste og han har ingen børn. Vi har forsøgt i 5 mdr. nu, men uden resultat.
Pga. af min alder - 37 år - var vi ved gynækolog idag og nu går det pludselig stærkt (men han nævnte overhovedet ikke pcoén idag - bortsetfra min cyklus som varierer 33-38 dage ca.)

Jeg fik lavet sådan en ballon/vand-undersøgelse - kan ikke huske navnet. Der var kun passage i venstre side og det flød langsommere, end det normalt gør.
Min kæreste skal aflevere en sædprøve i løbet af i næste uge - så det bliver "spændende" og få svar på den.

Men uanset hvad, skal jeg starte op med Pergotime ved næste mens.
Og alt efter svaret på min kærestes prøve, kan det gå to veje.

1. Hvis soldaterne fungere rimelig optimalt, skal vi prøve et par mdr. endnu - dog med stimulering af Pergotime

2. Hvis de ikke fungere særlig godt, vil de gå igang med selve inseminationen hurtigst muligt (da reagensglasmetoden - hvis det bliver aktuelt - kun er gratis til og med, jeg fylder 40 år)
Puha synes pludselig, det går stærkt.

Hva har I har haft af bivirkninger ved Pergotime?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Sofiedk

Det er meget forskelligt hvad folk har af bivirkninger ved pergotime, men jeg har rigtig mange hedeture, er i rigtig dårligt humør og generalt bare vildt PMS/sur alle dage jeg er på pergotime Meeen det er jo trods alt kun 5 dage det handler om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.