kender i det ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2010

karina1980

her har solen skinnet flot fra en blå himmel hele dagen, så jeg tænkte nu hænger jeg tøj ud,

går så ind og sætter en ny maskine over, blot for at opdage det står ned i store tykke stråler

det er bare så træls, det var sgu fint vejr da jeg hang det op, nu venter jeg bare på det holder op med at regne, så må jeg jo have det ind og skyllet igennem

det er bare så typisk.....

det var det samme igår havde lige fået løbetøj på, så begyndte det at hagle så tog jeg det af så skinnede solen, så skyndte jeg mig at hoppe i det igen og gæt så hvad, jo så øs regnede det bare så kørte jeg en tur i IKEA der kunne jeg da i det mindste gå rundt i tørvejr og bruge penge

men kender i det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA... Nej... jeg er meget gode venner med min tørretumbler... Og ja, jeg synder på det punkt. Men det er simpelthen NOK arbejde at vaske tøj i sig selv. Så jeg hænger det aldrig ud...

Men jeg kan livligt forestille mig scenariet

Anmeld

22. april 2010

karina1980

Zafir skriver:

HAHA... Nej... jeg er meget gode venner med min tørretumbler... Og ja, jeg synder på det punkt. Men det er simpelthen NOK arbejde at vaske tøj i sig selv. Så jeg hænger det aldrig ud...

Men jeg kan livligt forestille mig scenariet

det ender også i tumbleren nu, men elsker bare duften af tøj der har hængt ude og det seneste stykke tid har landmændende sørget for en knap så frisk duft herude(nok nemmere betegnet som lugt)

men er nu glad for at der ikke var nogen hjemme til at fange mit ansigtsudtryk

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina1980 skriver:

det ender også i tumbleren nu, men elsker bare duften af tøj der har hængt ude og det seneste stykke tid har landmændende sørget for en knap så frisk duft herude(nok nemmere betegnet som lugt)

men er nu glad for at der ikke var nogen hjemme til at fange mit ansigtsudtryk

Ja..! Det er ikke så hyggeligt, når alt lugter af gylle... EFter gyllen kommer så de seriøse pollen og hvis jeg hængte tøjet ud der, så ville Tom slå ud over hele kroppen med det samme han tog det på...

men jeg hænger vores dyner ud, om aftenen, når pollene er faldet, når det er godt vejr Også om vinteren.

En frisk dyne uhmmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.