De lækreste små brune nuttede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

TbCp

Zafir skriver:

Ja, de er bare pisse lækre Og brun labrador er vidst rimelig sjælden

Det er ihvertafld ikke dem man ser flest af. Labrador er i det hele taget bare en fantastisk dejlig hund!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Det er ihvertafld ikke dem man ser flest af. Labrador er i det hele taget bare en fantastisk dejlig hund!

Vi ville også bare gerne have en, men kan bare ikke pga Toms allergi. Men det ville være en overvejelse, hvis vi kunne få hund

Anmeld

22. april 2010

TbCp

Zafir skriver:

Vi ville også bare gerne have en, men kan bare ikke pga Toms allergi. Men det ville være en overvejelse, hvis vi kunne få hund

Øv træls.... er der ikke noget med der er en eller anden hund som er allergivenlig? Synes jeg min mor undersøgte fordi min lillebror har astma.

Anmeld

22. april 2010

Moderator

TbCp skriver:

Øv træls.... er der ikke noget med der er en eller anden hund som er allergivenlig? Synes jeg min mor undersøgte fordi min lillebror har astma.

Han tør ikke... Han er bange for også at blive allergisk for det også. Han er jo allergisk stort set overfor alle dyr ...

Anmeld

22. april 2010

TbCp

Zafir skriver:

Han tør ikke... Han er bange for også at blive allergisk for det også. Han er jo allergisk stort set overfor alle dyr ...

Nej det er egentlig forståeligt nok. Hvad med en guldfisk

Anmeld

22. april 2010

Moderator

TbCp skriver:

Nej det er egentlig forståeligt nok. Hvad med en guldfisk

Det har vi fået Den er han ikke allergisk overfor...

Jeg ønsker mig også BRÆNDENDE en landskildpadde... Når vi har tingene lidt mere på plads herhjemme det tror jeg også går. Har ønsket mig sådan en, siden jeg var barn. De havde fået et kuld bitte små nuttede russere i dyrehandlen... nam nam

Skal have sådan en engang... Men behøver ikke snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.