Hjælp til formulering (ansøgning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Stumpen

Jeg søger jo på livet løs, som så mange andre.

Men hvad dælme skriver jeg når jeg søger et sted jeg ikke har faglig kendskab til??

Jeg skriver oftest noget i stil med at jeg med min pædagogiske baggrund og faglige kompetencer kan bidrage med.....

Men hvordan dælen formulerer jeg mig uden direkte at sige, jeg aner ikke en dyt om jeres aldersgruppe/felt??

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

serinasmor

hvad søger du?

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Jeg vil søge noget som støtte pæd i en skole samt på et bo- og behandlingsinstitution for børn og unge.

Mit kendskab ligger hos vuggestuebørn, bh-børn og voksne psykisk og fysisk udviklingshæmmede, der skal have hjælp til alt... 

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Skriv noget i retning af, at du brænder for det og mener du kan bidrage...

Anmeld

22. april 2010

serinasmor

så har du jo stadig den pædagogiske baggrund og de faglige kompetencer

så du kan tilføre noget helt unikt til stillingen fordi du har en anden baggrund end de andre ansøgere ... vend det til noget positivt

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Jeg synes jo bare stadig at jeg mangler faglige kompetencer lige inden for det område jeg søger...

Men ja, det skal vendes, så jeg ikke påpeger hvad jeg ikke kan..

Anmeld

22. april 2010

serinasmor

hmmm lyder som stillinger der kræver omsorg og masser af tålmodighed .... og det har du jo hvis du har arbejdet med voksne udviklingshæmmede ....

Anmeld

22. april 2010

Ansemusen

Og at du søger nye udfordringer og mener at du har de kompetencer som dette job kræver, så som pædagogisk erfaring og faglighed, tålmodighed, gåpåmod og en stor interesse indenfor netop dette område...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.