Rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Tro på dig selv.

Hej

Nogle der ved, hvad man ca skal have til daligevare til familie på 2 voksen og 2 børn i aldren 8 år og 1 år.

Nogen der evt har link til en siden, man kan finde sådan på?

Jeg kunne godt tænke mig, og få lidt mere overblik over, hvad det er vi bruger vores penge til, og hvad der endeligt går til, hvad.

Når man ser luksusfælden, så har folk et beløb til mad og et beløb til diveres, som skal dække over tøj, ekstra regninger, frisør og ligende.

Ved godt, det er vildt forskelligt, fra familie til familie og regnes efter, hvor gammel børnen er, men jeg vil være glad, hvis nogle kan hjælp med, at komme med ideer og måske guider til, hvad man skal have. Har lidt en ide selv, men vil gerne vide, om jeg langt fra eller måkse tæt nok på.

Håber i kan hjælpe.

Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

june1987

kigger lige med her 

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Jeg vil sige omkring 1000 kr./uge Hvis det kun er til dagligvarer altså...

K.h. Linda

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

Kommer jo helt an på hvilket forbrug I har...banken sætter et beløb...mener det er 4500-5000kr pr. voksen og 2500 pr. barn...

Men altså, hvad man reelt kan leve for...tja...lidt..

Jeg aner ikke hvad jeg bruger kun på mad...bruger bare..

Knus..

Anmeld

22. april 2010

Sabsy

Susanne27 skriver:

Hej

Nogle der ved, hvad man ca skal have til daligevare til familie på 2 voksen og 2 børn i aldren 8 år og 1 år.

Nogen der evt har link til en siden, man kan finde sådan på?

Jeg kunne godt tænke mig, og få lidt mere overblik over, hvad det er vi bruger vores penge til, og hvad der endeligt går til, hvad.

Når man ser luksusfælden, så har folk et beløb til mad og et beløb til diveres, som skal dække over tøj, ekstra regninger, frisør og ligende.

Ved godt, det er vildt forskelligt, fra familie til familie og regnes efter, hvor gammel børnen er, men jeg vil være glad, hvis nogle kan hjælp med, at komme med ideer og måske guider til, hvad man skal have. Har lidt en ide selv, men vil gerne vide, om jeg langt fra eller måkse tæt nok på.

Håber i kan hjælpe.

Susanne

Luksusfælden gav os et beløb der lød på 3000,- og det fungere til 2 (det er næsten for meget).. Men prøv evt. at gå ind på tv3.dk og se under luksusfælden, der blier tit lagt "gode ideer" ud

Held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.