Jeg er meget forvirret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Orkide

Hej allesammen

Jeg er meget forvirret.. Jeg stoppede med mine p-piller i marts, og har ikke haft de store bivirkninger udover, at jeg har kunnet mærke det i underlivet. Jeg kender jo ikke min rigtige cyklus.. Men hvis jeg skulle gå efter den cyklus jeg havde, da jeg tog pillerne, skulle jeg have haft det lørdag-søndag.. Men intet! Eller jo.. har underligt nok haft smerterne, hvilke ikke har været de samme, som jeg har haft siden jeg stoppede.. Det her var de mens-smerter jeg plejer at få. Derudover har jeg lagt mærke til, at min ene brystvorte (når den vliver "stiv"), stritter lige ud i luften.. Hvilket den aldrig har gjort før! Jeg tog en test tirsdag, for at få det afklaret, og den var MEGET negativ. Var så til lægen igår og fik underlivsundersøgelse (bare tjek), fordi jeg havde øget udflåd og kløe.. og det viste sig så jeg havde lidt skedesvamp.. og hun sagde, at det kunne sagtens være jeg var gravid.. At det kunne være testen var positiv om 14 dage.

Jeg vil bare gerne høre, om andre har prøvet noget lignende?? Jeg tør slet ikke tro jeg er gravid allerede.. for hvis jeg så ikke er det, bliver jeg bare ked af det. Og jeg er jo også lige stoppet med pillerne. Så jeg regner med min mens snart kommer.

Gid man bare lige kunne få det afklaret

Stor hilsen til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.