Far og datter var alene afsted...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Sommerfuglelarven

De kan godt de kære mænd, hvis bare de får lov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Mira0911

Sommerfuglelarven skriver:

De kan godt de kære mænd, hvis bare de får lov

Ja de kan så...

Min kæreste var nu meget sådan, om jeg nu også kunne lide valget osv... Og det kan jeg helt klart...

Anmeld

23. april 2010

Brams

Fedt at du havde modet og evnen til at give slip og lade far få lov, synes det er super sejt

Anmeld

23. april 2010

Honningblomst

Altså.. en far kan vel klare det lige så godt som en mor...så altså, jeg synes nu ikke det er fordi det er en stor præstation...tilgengæld synes jeg det er super at farmand har lyst til at gøre det, tror ikke det er en interesse han deler med så mange mænd...

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Brams skriver:

Fedt at du havde modet og evnen til at give slip og lade far få lov, synes det er super sejt

Han er nu også meget stolt af det...

Han har sagt, han gerne vil shoppe tøj også, ALENE med vores datter... Jeg skal bare blive hjemme....

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Han er nu også meget stolt af det...

Han har sagt, han gerne vil shoppe tøj også, ALENE med vores datter... Jeg skal bare blive hjemme....

Jeg synes da det er dejligt at han gider, og han kan jo finde ud af det, som det ser ud

Det kan godt være det ikke er nogen "præstation", men hvorfor ikke anerkende det vi kan, overfor hinanden, og bevare den gode stemning i et forhold?

Godt gået af farmand!

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

kitty skriver:

Jeg synes da det er dejligt at han gider, og han kan jo finde ud af det, som det ser ud

Det kan godt være det ikke er nogen "præstation", men hvorfor ikke anerkende det vi kan, overfor hinanden, og bevare den gode stemning i et forhold?

Godt gået af farmand!

Synes det er godt gået af ham.. Første gang de har været afsted alene... Det er nogt flot fodtøj han har fundet...

Han skal også have lov til at shoppe tøj alt det han vil...

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Synes det er godt gået af ham.. Første gang de har været afsted alene... Det er nogt flot fodtøj han har fundet...

Han skal også have lov til at shoppe tøj alt det han vil...

Ja, hvorfor ikke? Det ser ud som om han har skjulte talenter

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

kitty skriver:

Ja, hvorfor ikke? Det ser ud som om han har skjulte talenter

Ja det tror jeg nu også han har... Han er sq god nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.