kan det virkelig passe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Miia90

13dage til vi skal til gynækolog om hvordan hun kan hjælpe os med at blive gravide.

Men vi fejler ikk noget, jeg har lidt for højt mandeligt humon, men kan det virkede spille så meget ind. vi har prøve og blive gravide i 2år og 6mdr uden det har lykkes os.

nogen der kender noget til det eller står samme sted som os som kan fortælle lidt

Mia som håber det snart bliver vores tur til og få et rigtig ønske barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Miia90

slet ingen ?

Anmeld

22. april 2010

oo

ja forhøjet mandligt hormon kan sagtens spille ind. er din cyklus regelmæssig?

så vidt jeg er informeret hænger forhøjet mandligt hormon ofte sammen med PCO som har stor indflydelse på din evne til at blive gravid.

Anmeld

22. april 2010

Vial

Forhøjet androgen status kan meget vel forhindre graviditet. Æg og slimhinde kan være hhv for små og for tynd. En mild hormonstimulering med puregon eller gonal F kan hjælpe jer rigtig meget på vej. Så får æg og slimhinde de rigtige størrelser, og så skal kæresten bare sigte rigtigt, så kan I være heldige at få ønskebarnet. Jeg blev gravid med mine tvillinger i første forsøg :-)

Anmeld

22. april 2010

Miia90

ved ikk om jeg har regelmæssig cyklus. venter mín mens d 27 nogen gange kommer den før og andre gange senre. men håber da ikk det kommer

har bare fået afvide hos min jeg ikk har pco

KaMa- hva er gonal F og puregon ?

Anmeld

22. april 2010

ønskebørn74

Miia90 skriver:

ved ikk om jeg har regelmæssig cyklus. venter mín mens d 27 nogen gange kommer den før og andre gange senre. men håber da ikk det kommer

har bare fået afvide hos min jeg ikk har pco

KaMa- hva er gonal F og puregon ?

Prøv lige at google det.. Der er rigtig meget info at få omkring det... Men det er det stof man for for at danne ægene og at de vokser... Den korte version

Anmeld

22. april 2010

Miia90

synes det er svært og finde ud af hvor lang min cykus er ?

og er det medicen man skal tage( stik) noget man selv skal gøre?

Anmeld

22. april 2010

ønskebørn74

Miia90 skriver:

HER KAN DU LÆSE ALT...

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/?gclid=CKio1pKtmqECFdQsDgodr33wRQ

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Miia90 skriver:

13dage til vi skal til gynækolog om hvordan hun kan hjælpe os med at blive gravide.

Men vi fejler ikk noget, jeg har lidt for højt mandeligt humon, men kan det virkede spille så meget ind. vi har prøve og blive gravide i 2år og 6mdr uden det har lykkes os.

nogen der kender noget til det eller står samme sted som os som kan fortælle lidt

Mia som håber det snart bliver vores tur til og få et rigtig ønske barn

Wow... Så har du kun været 16, da I gik igang med babyprojektet? Håber det snart lykkes for jer

K.h. Linda

Anmeld

22. april 2010

oo

Miia90 skriver:

jep det er medicin man selv tager. det lyder meget værre end det er! det lover jeg dig (og jeg ved at alle de kvinder der har taget sprøjter i forbindelse med behandling herinde vil sige det samme ). medicinen er noget du får i forbindelse med at I starter barnløshedsbehandling og der får du også vejledning i hvornår og hvordan det skal tages

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.