Brystvorte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Ranarupta

Hej piger, 

Hmm ja, det er lidt svært at beskrive, men min ene brystvorte er anderledes end den anden.

Altså: Når de ikke er spændte, så er de ens. Men når de begynder at blive "stive", så er området om selve vorten (på den ene) ligesom tykkere i underlaget. Altså som om det ikke længere kun er vorten, der er påvirket. 
Umiddelbart ville jeg nok ikke studse over det, hvis begge vorter gjorde det, men har ikke været gravid før, så aner ikke om det er normalt - hverken med "fortykningen" eller at det kun er den ene...? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

june1987

Det er meget normalt. også at de skifter over til en mørkere farve

Anmeld

22. april 2010

Liljesilas

Ranarupta skriver:

Hej piger, 

Hmm ja, det er lidt svært at beskrive, men min ene brystvorte er anderledes end den anden.

Altså: Når de ikke er spændte, så er de ens. Men når de begynder at blive "stive", så er området om selve vorten (på den ene) ligesom tykkere i underlaget. Altså som om det ikke længere kun er vorten, der er påvirket. 
Umiddelbart ville jeg nok ikke studse over det, hvis begge vorter gjorde det, men har ikke været gravid før, så aner ikke om det er normalt - hverken med "fortykningen" eller at det kun er den ene...? 

Mine ser også ret sjove ud, og er blevet lidt nervøs, fordi der er (kommet) et modersmærke på den ene

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ranarupta skriver:

Hej piger, 

hormoner!

Det skal du ikke bekymre dig om, det er helt normalt... Hvis du skal amme vil du opleve at de "hæver op" og skifter farve (ved ikke om de også gør det hos de kvinder der ikke ammer)

Knus

Anmeld

22. april 2010

Low

Mine er hverken blevet større, mørker, hårder eller noget. Jeg synes at de ser helt normale ud. Men jeg kan sprøjte langt med mælk .

Jeg stod i badet på et tidspunkt med døren åben, det elsker mine hunde for de er bare virkelig mor glad, så sidder de i døren og kigger på mig og jeg snakker til dem imens jeg er i bad, men de kommer ikke ud til mig, de sidder bare pænt og kigger . Men jeg skulle så tørre mig for vand og så ville jeg lige trykke på mit bryst for at se om der stadig kom en masse mælk ud og det gjorde der hehe, lige hen mod mine hunde hehe og den mindste jeg har hun prøvede at gribe det så jeg var ved at dø af grin

Anmeld

22. april 2010

Ranarupta

Jamen, er det også normalt, at det kun er den ene? 

De har begge skiftet farve og der kommer helt klar tyk råmælk ud - dog ikke så meget.

Synes bare, at det er sært, at det kun er den ene, der bliver tykkere indimellem...

Anmeld

22. april 2010

Risen

Ranarupta skriver:

Jamen, er det også normalt, at det kun er den ene? 

De har begge skiftet farve og der kommer helt klar tyk råmælk ud - dog ikke så meget.

Synes bare, at det er sært, at det kun er den ene, der bliver tykkere indimellem...

Tror den anden kommer stille og roligt med tiden.. Du har jo stadig knap 2 måneder til termin og måske når du går i gang med at amme at de tager form begge ? .. Ved ikke, skal ikke gøre mig alt for klog på emnet, men vigtigst er da at de begge indeholder råmælk

Anmeld

22. april 2010

Ranarupta

Risen skriver:

Tror den anden kommer stille og roligt med tiden.. Du har jo stadig knap 2 måneder til termin og måske når du går i gang med at amme at de tager form begge ? .. Ved ikke, skal ikke gøre mig alt for klog på emnet, men vigtigst er da at de begge indeholder råmælk

Ja, det har du nok ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.