Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilket web tv skal jeg bruge for at se DUM?
Og hvilket skal jeg bruge for at se PH?
Med hensyn til PH har jeg luret på Viasatondemand noget i den stil...
Amen jeg kan ikke finde rundt i det... Er der ikke noget web tv på tv3?
Kan slet ikke finde noget... Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså DUM er nutv.... mmm. Det koster knapper... Jeg ved ikke med ph. Har jeg aldrig set.
Jo tv3 har webtv, hvor du kan se PH. men det koster også..
LAURAS MOR skriver: Jo tv3 har webtv, hvor du kan se PH. men det koster også..
Kan virkelig ikke finde det...
tv3s webtv er viasatondemand....jeg bruger det en sjælden gang imellem til at se et enkelt program. du skal gå ind under serier derinde.
men ellers er nutv.dk til DUM og der kan du se alle deres danske programmer på det abonnement
MoarJ skriver: Kan virkelig ikke finde det...
Prøv at køre ned på midten af siden og tryk på billedet med ph. så står der web-tv øverst oppe..
MoarJ skriver: Hvilket web tv skal jeg bruge for at se DUM? Og hvilket skal jeg bruge for at se PH? Med hensyn til PH har jeg luret på Viasatondemand noget i den stil... Amen jeg kan ikke finde rundt i det... Er der ikke noget web tv på tv3? Kan slet ikke finde noget... Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe...
http://new.tv3.dk/paradise-hotel/web-tv/item/
Dette link skulle lade dig betale for at se paradise. Kan desværre ikke hjælpe med DUM.
/Trine
Jeg er inde på viasatondemand...
Ved nogen af ph afsnittene står der 9,- for 24 timer og andre steder 29,- 24 timer....
Underholdningspakke til 69,-
Hvad pokker skal man forholde sig til når det kun er ph afsnittene jeg er på jagt efter...
MoarJ skriver: Jeg er inde på viasatondemand... Ved nogen af ph afsnittene står der 9,- for 24 timer og andre steder 29,- 24 timer.... Underholdningspakke til 69,- Hvad pokker skal man forholde sig til når det kun er ph afsnittene jeg er på jagt efter...
A hiver den lige op igen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128