p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. april 2010

MULLER

hej

vis man begynder på p-piller hvor lang tid går der så før de virker fra man begynder...

???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

dorthemus

Den første måned skal du bruge anden prævention.

Anmeld

22. april 2010

Gittemor09

det kommer an på hvilke slags du skal bruge.. det står i pakken.. nogle virker med det samme... og mini-piller virker først efter en måned...

men jeg ville nu beskytte mig på andre måder samtidig med.. bare for en sikkerheds skyld...

Anmeld

22. april 2010

MULLER

hva vis han ik kommer ind i mig..

er det så ok ik bruge kondom???

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

MULLER skriver:

hva vis han ik kommer ind i mig..

er det så ok ik bruge kondom???

Der frigives altid en lille smule sæd, så hvis du er super fertil eller bare uheldig/heldig så ville jeg bruge kondom

Anmeld

22. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De fleste p-piller virker ikke den første måned.

Hvis du ikke bruger nogen form for beskyttelse er der altid en risiko for, at blive gravid - selvom han ikke kommer op i dig. Så på med vanten, hvis du ikke tager nogen anden form for beskyttelse

Anmeld

22. april 2010

MULLER

der står på dem de virker fra første dag har jeg lige set...

kan jeg så være sikker..

aner ik om jeg nemt ved det..

der gik 1½ år inden jeg blev gravid første gang .. og det var ik noget vi planlage.. smid dem bare og ja tænkte ik på vi ku blive gravide..

Anmeld

22. april 2010

Mira0911

MULLER skriver:

kan jeg så være sikker..

der gik 1½ år inden jeg blev gravid første gang .. og det var ik noget vi planlage.. smid dem bare og ja tænkte ik på vi ku blive gravide..

Tror ikke du på nogen måder kan være 100% sikker på at de virker fra første dag... Jeg tror ikke på det...

Brug kondom, så er i ekstra beskyttet...

Anmeld

22. april 2010

Gittemor09

MULLER skriver:

kan jeg så være sikker..

altså nu er det sådan.. at det er super fint at bruge p-piller (bruger jeg selv)... Men den dag idag har jeg en datter på 7½ måned... og har altid taget mine p-piller til punkt og prikke...!!

havde nemlig samme problem med at jeg troede at det var nok med kun dem..!! så jeg ville råde dig til at bruge kondom samtidig..!! (hvis du selvfølgelig ikke vil være gravid igen)

Anmeld

22. april 2010

june1987

den første måned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.