Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har en hvor man går rundt om bordet og klistre de der små klistermærker (flag) i hovedet på konfirmanten. men lige hvor sjov og orginal den er ved jeg ikke. men jeg kan se om jeg kan finde den hvis det er
jannie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jannie skriver: jeg har en hvor man går rundt om bordet og klistre de der små klistermærker (flag) i hovedet på konfirmanten. men lige hvor sjov og orginal den er ved jeg ikke. men jeg kan se om jeg kan finde den hvis det er jannie
jah., det må du super gerne
Kan desværre ikke hjælpe - gemmer altid sange fra forskellige selskaber - men i vores familie handler de mere om hovedpersonen og har en standardmelodi ....... dog har jeg da selv modtaget et par pinagtige jeg godt kunne være foruden
gratis-festsange.dk...der kan du høre dem......alletiderssange.dk.. Alt til festen-næsten.. prøv jeg var det igemmen sidste år fandt mange sjove.. især til den ene pige fik en sang fra hendes computer og begge fra vores kat..
har lige inde og kigge på den ene side.. der er ikke meget man kan få unden penge ikke som da jeg var på jagt..
4kløver skriver: har lige inde og kigge på den ene side.. der er ikke meget man kan få unden penge ikke som da jeg var på jagt..
øvøv-- så er det ikke så gratis mere... men tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128